رضائیان و حقیقی به میدان می‌آیند

با مصدومیت وریا غفوری دفاع راست تیم‌ملی فوتبال ایران، تغییرات تیم‌ملی در بازی مقابل هند به نسبت بازی گوام حداقل شامل دو بازیکن خواهد شد. به گزارش مازند اسپرت:در شرایطی که پیش‌بینی می‌ شد، احتمالا رامین رضائیان در بازی مقابل هند جای وریا غفوری را خواهد گرفت، دفاع راست تیم سپاهان با مصدومیت خود کار […]

با مصدومیت وریا غفوری دفاع راست تیم‌ملی فوتبال ایران، تغییرات تیم‌ملی در بازی مقابل هند به نسبت بازی گوام حداقل شامل دو بازیکن خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت:در شرایطی که پیش‌بینی می‌ شد، احتمالا رامین رضائیان در بازی مقابل هند جای وریا غفوری را خواهد گرفت، دفاع راست تیم سپاهان با مصدومیت خود کار کی‌روش را راحت تر کرد. وریا که در تمرینات تیم‌ملی دچار کشیدگی عضله شده است در بازی امروز مقابل هند حضور نخواهد داشت و به احتمال زیاد رامین رضائیان جانشین او در دفاع راست تیم‌ملی خواهد شد. به جز این تغییر، علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم‌ملی هم به احتمال بسیار زیاد در دروازه تیم‌ملی قرار خواهد گرفت.
تیم‌ملی فوتبال ایران در شرایطی در حالی به دیدار تیم هند می‌ رود که به یک پیروزی پرگل در زمین حریف نیازمند است. کارلوس کی‌روش که در بازی مقابل گوام یکی از تهاجمی ترین ترکیب های چند ساله اخیر تیم‌ملی را چیده بود، ممکن است دوباره تیم را تهاجمی تر کند اگرچه کلیه عناصر تهاجمی تیم او در بازی مقابل گوام به میدان رفتند. تغییر دیگر ممکن است حضور احسان حاج‌صفی در خطوطی جلوتر از دفاع چپ و بازی یکی از جوان ترهای تیم‌ملی در این پست برای مسابقه امروز مقابل هند باشد.