بادامکی: پرسپولیسی‌ها ما را دست کم گرفته بودند/ امیدوارم پرسپولیس قهرمان لیگ شود

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: پرسپولیسی‌ها قبل از این دیدار ما را دست کم گرفته بودند و این مسئله کار ما را در این مسابقه راحت‌تر کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حسین بادامکی پس از تساوی یک-یک سیاه‌جامگان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: قبل از مسابقه شرایط به نحوی بود که همه از برتری پرسپولیس سخن می‌گفتند. این شرایط به نفع ما شد و کار ما را آسان‌تر کرد. پرسپولیسی‌ها ما را دست کم گرفتند و باید بابت تساوی مقابل تیم بزرگ پرسپولیس خدا را شکر کنیم. کسب یک امتیاز از این دیدار از لحاظ روحیه و اعتماد به نفس به ما کمک خواهد کرد تا در ادامه لیگ عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در خصوص تشویقش از سوی هواداران پرسپولیس عنوان کرد: هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند و از زمان جدایی از این تیم هر بار که به ورزشگاه آزادی آمدم من را مورد محبت خود قرار دادند. از هواداران پرسپولیس ممنون هستم و امیدوارم پرسپولیس این فصل نیز قهرمان لیگ برتر شود.

کاپیتان تیم سیاه‌جامگان در خصوص اعتراض پرسپولیسی‌ها به عملکرد داور مسابقه گفت: نباید در خصوص مسئله داوری من صحبت کنم، اما اعتقاد دارم حاج‌ملک تا جایی که در توانش بود سعی کرد قضاوت خوبی داشته باشد. ممکن است صحنه‌ای به نفع پرسپولیس و صحنه‌ای دیگر به نفع ما سوت زده باشد.

بادامکی در پایان در خصوص موقعیت گلی که در ابتدای مسابقه از دست داد، خاطرنشان کرد: متاسفم که نتوانستم آن توپ را تبدیل به گل کنم چرا که موقعیت بسیار خوبی بود. فکر می‌کردم صد در صد توپ را گل می‌کنم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

/تسنیم