ولاسکو با توپ پر در انتظار اولین دیدار

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از سری مسابقات جام جهانی رو در روی آرژانتینی قرار خواهد گرفت که خولیو ولاسکو هدایت آن را به عهده دارد. به گزارش مازند اسپرت:قابت های جام جهانی والیبال در سال ۲۰۱۵ از سه شنبه هفته جاری آغاز می شود و اولین دیدار این مسابقات شاید هیجانی […]

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از سری مسابقات جام جهانی رو در روی آرژانتینی قرار خواهد گرفت که خولیو ولاسکو هدایت آن را به عهده دارد.

به گزارش مازند اسپرت:قابت های جام جهانی والیبال در سال ۲۰۱۵ از سه شنبه هفته جاری آغاز می شود و اولین دیدار این مسابقات شاید هیجانی ترین بازی برای ایرانی ها باشد چرا که تیم ملی والیبال کشورمان باید رو در روی آرژانتین قرار بگیرد. دلیل این حساسیت حضور ولاسکو رو نیمکت تیم مقابل است اما اولین بازی ها در تورنمنت های بزرگ برای هر تیمی سخت و توامان با استرس است.

بعد از اینکه ولاسکو ایران را ترک کرد و هدایت آرژانتین را به عهده گرفت دو تیم فقط یک بار، آن هم در مسابقات جهانی ۲۰۱۴ لهستان به مصاف یکدیگر رفتند که ایران موفق به پیروزی قاطعانه در آن بازی شد اما این دفعه شرایط کاملا متفاوت است.

آرژانتین قبل از آغاز جام جهانی به ایتالیا رفت و چند دیدار دوستانه ترنتینو و ورونا انجام داد که در تمامی آن مسابقات پیروز بود. بعد از این تیم یک راست به ژاپن سفر کرد و ادامه اردوی خود را در اوساکا پیگیری کرد تا بازیکنان به شرایط جدید عادت کنند و آرژانتین بازی های تدارکاتی خود را در ژاپن انجام داد. این تیم توانست بازی هایی دوستانه در ژاپن برگزار کند که بر در پی آن تیم ولاسکو موفق به پیروزی مقابل لهستان، استرلیا و یک تیم محلی شد و با آمادگی کامل رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

برد در مسابقات جهانی نمی تواند معیار خوبی برای سنجش آرژانتین باشد و تیمی که سه شنبه ساعت ۷:۴۰ رو در روی ایران قرار می گیرد قهرمان آمریکای جنوبی و تیمی آماده است که شاگردان کواچ باید بیش از پیش مراقب آنها باشند.