استقبال فوق العاده از ستاره های ملی در هند

بازیکنان تیم‌ملی فوتبال ایران ساعتی پیش در فرودگاه بنگلور با استقبال گرم ایرانیان مقیم این کشور به هتل محل اقامت خود رفت. به گزارش مازند اسپرت: صدها ایرانی ساکن بنگلور با حضور در فرودگاه بین المللی این کشور، استقبال شایان توجهی از کاروان اعزامی تیم‌ملی به عمل آوردند. تیم فوتبال ایران برای برگزاری سومین مسابقه […]

بازیکنان تیم‌ملی فوتبال ایران ساعتی پیش در فرودگاه بنگلور با استقبال گرم ایرانیان مقیم این کشور به هتل محل اقامت خود رفت.

به گزارش مازند اسپرت: صدها ایرانی ساکن بنگلور با حضور در فرودگاه بین المللی این کشور، استقبال شایان توجهی از کاروان اعزامی تیم‌ملی به عمل آوردند. تیم فوتبال ایران برای برگزاری سومین مسابقه خود در مرحله اول مقدماتی جام‌جهانی پس از ۲دهه به هند رفته است و روز سه شنبه مقابل تیم‌ملی این کشور به میدان خواهد رفت

سفر تیم‌ملی به شهر بنگلو ۱۰ ساعت طول کشید.کاروان ایران در ساعت ۲۲:۳۰ به دبی رفت و پس از توقف ۳ ساعته در این شهر به بنگلور سفر کرد و ملی‌پوشان ۴ ساعت در هواپیما بودند.

جالب است بدانید حدود ۳هزار ایرانی در شهر بنگلور زندگی می‌ کنند و که اکثر آنها دانشجو هستند و پیش‌بینی می‌ شود ایران مقابل هند از حمایت این هواداران پرشور برخوردار باشد. ایرانیانی که اتوبوس تیم‌ملی را تا محل اقامت همراهی کردند.

در استقبال از بازیکنان تیم‌ملی بنابر رسم هندی ها شالی به گردن آنها انداخت شد.