اعلام زمان رزرو بلیت‌های رایگان قطار هواداران و تسهیلات ویژه خبرنگاران

مدیر اداره حمل و نقل ریلی روسیه زمان رزرو بلیت‌های رایگان قطار برای هواداران فوتبال وهمچنین تسهیلات ویژه خبرنگاران را اعلام کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به نقل از سایت کمیته سازماندهی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ترنیس میشچرایوکوف گفت: از اولین روزهای آغاز سال جدید میلادی (۲۰۱۸) امکان رزرو بلیت‌های رایگان قطار برای هواداران فوتبال از سراسر جهان جهت حمل و نقل میان شهرهای میزبان جام‌جهانی فراهم می‌شود. ما این برنامه را ۶ ماه پیش از آغاز این رقابت‌ها آغاز می‌کنم که جهت رفاه حال هواداران فوتبال صورت می‌پذیرد.

جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر این کشور با شرکت ۳۲ تیم انجام خواهد شد. کمیته سازماندهی جام‌جهانی ۲۰۱۸ از مدت‌ها قبل پس از توافق با اداره حمل و نقلی ریلی مسافران روسیه استفاده رایگان از قطار در شهرهای میزبان را برای هواداران فوتبال فراهم کرده بود.

مدیر اداره حمل و نقل ریلی روسیه همچنین درباره جام کنفدراسیون‌ها که در روزهای ۲۷ خرداد تا ۱۱ تیر ماه در این کشور برگزار شد گفت: در این رقابت‌ها بیش از ۶۰ هزار بلیت رایگان قطار در اختیار هواداران فوتبال جهت سفر در شهرهای میزبان توزیع کردیم که ۵ هزار نفر از آنها اتباع خارجی بودند.

وی در خاتمه اظهار داشت: در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه تسهیلات ویژه‌ای را برای خبرنگاران و اصحاب رسانه در نظر گرفتیم. آنها می‌توانند به صورت رایگان از قطار جهت سفر به ۱۱ شهر میزبان جام‌جهانی سفر کنند. در این قطارها بخش ویژه‌ای برای خبرنگاران تعبیه شده است.

/تسنیم