به وزیر ورزش اطلاعات غلط می‌دهند/ به تکواندو خیانت می‌کنند

پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران گفت: مشاوران وزیر در مورد تکواندو به ایشان اطلاعات غلط می‌دهند و نتیجه آن می شود که حمایت بی دلیل صورت می گیرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هادی ساعی که صبح امروز شنبه در نشست خبری شرکت کرده بود ضمن بیان مطلب فوق افزود: قصد صحبت کردن در مورد شرایط تکواندو را نداشتم ولی متاسفانه برخی شایعه سازی ها در مورد زد و بند من با فدراسیون منتشر شد که در نهایت تصمیم گرفتم با حضور همه خبرنگاران برخی مسائل را مطرح کنم.

فدراسیون دعوت من را قبول نکرد
وی افزود: نمی خواستم یک طرفه به قاضی رفته و من تنهایی صحبت کنم. دوست داشتم از مسئولان فدراسیون هم بیایند تا به یک نتیجه برسیم که دعوت ما را قبول نکردند. باید با حضور اصحاب رسانه و دوستان فدراسیون به یک نتیجه مثبت برای آینده تکواندو دست پیدا می کردیم.

سه سال از فدراسیون دور بودم
پرافتخار ترین تکواندوکار ایران افزود: با وجود آنکه از سوی فدراسیون جهانی به مسابقات مختلف دعوت می شدم، ولی سه سال تمام از فدراسیون دور بودم و فکر می کردم دوری من از فدراسیون به تکواندو کمک می کند. به همین دلیل حتی به خانه تکواندو نرفتم ولی دوستان نتوانستند کاری برای تکواندو انجام دهند.

تیم ملی یک بزرگتر نداشت
ساعی در مورد نتایج تیم ملی در رقابتهای جهانی هم گفت: اعضای تیم ملی و کادر فنی زحمات زیادی را در این رقابتها متحمل شدند ولی متاسفانه تیم ملی یک بزرگتر نداشت. در این رقابتها کادر فنی تنها بود و به تنهایی همه کارها را انجام می داد و فردی نبود که به عنوان بزرگتر تیم در حساس ترین شرایط به تیم کمک کند. در گذشته تیم ملی امکانات امروزی را نداشت، ولی با همدلی و دوستی به افتخارات زیادی دست پیدا می کرد ولی امروز با امکانات بسیار مناسب، آن همدلی و وفاق که تاثیر زیادی هم دارد، در تیم نیست.

وقتی رئیس رای نمی آورد چه انتظاری از کرمی داشتید؟
این عضو پیشین تیم ملی تکواندو به انتخابات کمیسیون ورزشکاران هم اشاره کرد وگفت: کمیته ورزشکاران در گذشته فعالیت خاصی نداشت، ولی در این دوره به اصرار کمیته بین المللی المپیک شرایط بهتری پیدا کرد و در تکواندو نیز دو نماینده در شورای اجرایی داشت. در کره خیلی تلاش کردیم که یوسف کرمی در انتخابات رای لازم را کسب کند ولی این چنین نشد. وقتی رئیس فدراسیون خودش  مقابل نماینده اردن در دو دوره متوالی  در انتخابات کمیته اجرایی  رای نمی آورد، چه انتظاری از کرمی خواهیم داشت.

فدراسیون از من حمایت نکرد
وی افزود: این حق من بود که به عنوان پرافتخارترین تکواندوکار المپیکی برای عضویت در این کمیته به فدراسیون جهانی معرفی شوم که مسئولان چنین نکردند تا شانس حضور در شورای اجرایی را از دست بدهیم. شک نکنید اگر عضو کمیته بودم انتخاب می شدم ایران در مهمترین دستگاه تصمیم گیری فدراسیون جهانی یک نماینده داشت. اردن هیچ جایی در تکواندو ندارد(صرف نظر این طلای المپیک) ولی تنها کشوری است که دو نماینده در این کمیته دارد.

به وزیر ورزش اطلاعات غلط می دهند
ساعی ادامه داد: متاسفانه دوستان و مشاوران وزیر ورزش به ایشان اطلاعات غلط می دهند و ایشان حمایت می کند.این درست که وزیر اعلام کرده که در این رشته اتفاقی نمی افتد ولی این چنین هم نیست و در زمان انتخابات مشخص خواهد شد.

ادامه دارد….

/مهر