دختران مازندرانی گل کاشتند/مدال طلا بر گردن سه دختر مازنی + عکس

تیم های کاتای جوانان دختر و پسر کشورمان مدال طلای رقابتهای قهرمانی آسیا را کسب کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در دومین روز از رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا که در آستانه قزاقستان در جریان است، در کاتای تیمی جوانان دختر، تیم ایران با ترکیب ستاره خاکپور، آرزو لونجی و محدثه نائیجی به میدان رفت و تیم قزاستان را ۵ بر صفر برد و سپس در فینال موفق شد تیم مالزی را ۴ بر یک شکست دهد و به مدال طلا دست یابد.
کاتای تیمی جوانان پسر هم با ترکیب مهدی شجاعی، پویا حبیبی و مهدی رضایی به مصاف حریفان رفت و ابتدا تیم هند را ۵ بر صفر برد سپس موفق شد نماینده قرقیزستان را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد و در فینال هم از سد تیم مالزی با نتیجه ۴ بر یک گذشت و به مدال طلا رسید.

در این دوره از رقابتها ۶۶۰ کاراته کا از ۲۷ کشور حضور دارند.

در ادامه این مسابقات فردا شنبه (۲۴ تیرماه) در روز سوم این دوره از مسابقات، ابتدا امیربهادر تدین و نگین باقری در کاتای انفرادی مسابقه می‌دهند و در ادامه مجید حسن نیا در ۵۵- کیلوگرم، امیر مهدی زاده در ۶۰- کیلوگرم، حسین سمندر در ۶۷- کیلوگرم، بهمن عسکری در ۷۵- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در ۸۴- کیلوگرم و سجاد گنج زاده در ۸۴+ کیلوگرم در گروه مردان نمایندگان کشورمان هستند.

همچنین در گروه زنان، نسرین دوستی در ۵۰- کیلوگرم، فاطمه چالاکی در ۵۵- کیلوگرم، رزیتا علیپور در ۶۱ کیلوگرم، مبینا کاویانی در ۶۸- کیلوگرم و محدثه آقایی در ۶۸+ کیلوگرم به مصاف رقبا می روند.