مسابقات بین المللی کاراته در کرمانشاه آغاز شد/حضور ۱۳۰۰ ورزشکار

کرمانشاه- مسابقات بین المللی فودوکان کاراته جام «دوستی ملت‌ها» از امروز با حضور ۱۳۰۰ ورزشکار در استان کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سومین دوره مسابقات بین المللی فودوکان کاراته با عنوان جام «دوستی ملت‌ها» از امروز چهارشنبه به میزبانی استان کرمانشاه در مجموعه ورزشی حضرت امام (ره) آغاز شد.

این مسابقات در  بخش بانوان و آقایان و در کلیه رده های سنی برگزار و رقابت‌ها در دو بخش کاتا و کومیته انجام خوهد شد.

مسابقات فوق طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مصادف با ۲۱ تا ۲۳ تیر ماه برگزار می شود و ۸۰ ورزشکار بین المللی از ۱۲ کشور جهان از جمله ایتالیا، نپال، سویس، چچن، آذربایجان، روسیه، پاکستان، افغانستان، صربستان، سیرالئون، عراق در این رقابت‌ها حضور دارند

همچنین شرکت کنندگانی از۳۱ استان کشور و اکثر شهرستان ها و سبک ها و باشگاه های استان کرمانشاه در این رقابتها حضور دارند و مسئول برگزاری این دور از مسابقات، شیهان محمدرضا آشنا است و مسابقات با هماهنگی فدراسیون کاراته و زیر نظر ررئیس هیئت کاراته کرمانشاه «ناصر محمد صالحی» دبیر هیئت «کامران علی بیگی» و کادر اجرایی و کارکنان هیئت کاراته استان انجام می شود.

کمیته داوران هیئت کاراته استان کرمانشاه در دو بخش بانوان و آقایان حضور پررنگی در این رقابت‌ها دارند و  مسابقات بانوان با ۶۰۰ ورزشکار از امروز آغاز و تا ظهر پنجشنبه ادامه دارد و پس از آن مسابقات آقایان با ۷۰۰ ورزشکار آغاز و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

نزدیک به ۷۰ ورزشکار کرمانشاهی  نیز در رده های سنی مختلف و در هردو بخش آقایان و بانوان در بین ۱۳۰۰ ورزشکار شرکت کننده در این رقابت ها حضور دارند.

این رقابت ها در تمامی رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان در حال برگزاری است.

/مهر