رجب‌زاده: ۲۰ سال حضورم در لیگ برتر خیلی زود گذشت/ امیدوارم امسال هم تأثیرگذار باشم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد که در فصل جدید هم بازیکن تأثیرگذاری برای تیمش باشد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهدی رجب‌زاده  در مورد تمدید قراردادش با ذوب‌آهن گفت: خوشحالم که یک فصل دیگر در خدمت این تیم هستم. چند هفته‌ای حرف و حدیث‌هایی ایجاد شد که چرا عقد قرارداد من با ذوب‌آهن طولانی شده است، آنهم در شرایطی که خودم دوست نداشتم حرف و حدیثی درست شود. در نهایت به باشگاه رفتم و بعد از صحبت‌هایی که با سعید آذری داشتم قرارداد سفید امضا کردم و همه چیز را به باشگاه سپردم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا با ذوب‌آهن قرارداد سفید امضا کرده است، اظهار داشت: من به این تیم تعصب دارم چون بیشترین سال‌های فوتبالم را در ذوب‌آهن پشت سر گذاشتم. نمی‌خواستم شائبه‌ای ایجاد شود که من به‌دلیل مسائل مالی قرارداد امضا نکردم. در نهایت قرارداد سفید امضا کردم و خوشحالم که باز هم پیراهن ذوب‌آهن را بر تن می‌کنم.

رجب‌زاده همچنین در مورد موفقیتش در تاریخ لیگ برتر ایران تصریح کرد: فکر می‌کنم ۲۰ سال است که در لیگ ایران بازی می‌کنم. وقتی به گذشته برمی‌گردم می‌بینم که این ۲۰ سال چقدر زود گذشته است. در این سال‌ها همیشه تلاش کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و لطف خدا هم شامل حال من شد. امیدوارم که فصل آینده هم در ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشته باشم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این سؤال که آیا نمی‌خواهد از فوتبال خداحافظی کند، گفت: فعلاً چنین تصمیمی ندارم و اگر احساس کنم که بارم روی دوش دیگران است قطعاً از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

/تسنیم