محبی: باعث افتخار است که کمیل قاسمی نایب‌قهرمان المپیک را شکست دادم/ هر کجا که صلاح بدانند من روی تشک می‌روم

آزادکار ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان گفت: باعث افتخار من است که توانستم کمیل قاسمی نایب‌قهرمان المپیک را در مسابقات انتخابی تیم ملی شکست دهم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،یدالله محبی  اظهار داشت: مسابقات سطح بسیار بالایی داشت و تمام رقبای ما در سنگین‌وزن حضور داشتند، باعث افتخار من است که توانستم کمیل قاسمی نایب‌قهرمان المپیک را شکست دهم و برای این مسابقات لحظه‌شماری می‌کردم و به اعتقاد خودم عملکرد خوبی داشتم.

وی ادامه داد: من به خوبی آماده هستم و بعد از تجربه خوبی که در مسابقات آسیایی داشتم آماده هستم و شرایط خوبی دارم و قطعا در مسابقات جهانی سعی می‌کنم پرچم ایران را به اهتزاز دربیاورم و مدال خوشرنگی را به دست بیاورم.

آزادکار ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان در خصوص اینکه اگر شورای فنی کشتی تصمیم بگیرد که باز هم به همراه کمیل قاسمی راهی تورنمنت فرانسه شود، تصمیم شما چه خواهد بود، گفت: وظیفه من کشتی گرفتن است و هر تصمیمی که کادرفنی بگیرد من تابع تصمیماتشان هستم و قطعا به آن عمل می‌کنم، همانطور که در این چند وقت عمل کردم و از این پس هم این روال ادامه دارد و مطمئن باشید که هر کجا که صلاح بدانند من روی تشک می‌روم.

/تسنیم