حدادی‌فر: امیدوارم تماشاگران به ورزشگاه‌ها برگردند/ کی‌روش بعد از جام جهانی هم باید بماند

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد، تماشاگران و فوتبالدوستان مجدداً به ورزشگاه‌ها برگشته و حمایت بیشتری از تیم‌های محبوب خود داشته باشند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،قاسم حدادی‌فر در مورد وضعیت ذوب‌آهن و تفاوت این تیم با فصل گذشته اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و اکثر بازیکنان فصل قبل حفظ شدند. چند بازیکن خوب هم به تیم اضافه شدند که امیدوارم امسال با حضور آنها بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. به نظرم این تیم در فصل جدید می‌تواند در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که «به نظر تو چه مشکلاتی باید در لیگ برتر برطرف شود؟»، گفت: بحث در این رابطه زیاد است، اما مهم‌ترین آنها همین اسپانسرها هستند، آنهایی که تیم‌داری و باشگاهداری می‌‌کنند باید به تیم‌های‌شان کمک کنند. به طور مثال سال گذشته تیم‌ها با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کردند و اگر این‌طور نمی‌‌شد شاید برخی تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا و حتی در لیگ هم بهتر نتیجه می‌‌گرفتند.

وی همچنین تأکید کرد: مسئله دیگر عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌هاست. زمانی بود که ذوب‌آهن خیلی طرفدار داشت و خیلی‌ها برای حمایت از این تیم در استادیوم حضور پیدا می‌‌کردند. البته این مسئله از سال گذشته کمی بهتر و حضور هواداران بیشتر شده است، ولی امیدوارم تماشاگران به ورزشگاه‌ها برگردند، اما نکته‌ای که باید بیشتر از هر چیزی به آن توجه کرد حضور ما در جام جهانی و حمایت همه جانبه از تیم ملی‌ است که این موضوع منوط به برگزاری یک لیگ برتر خوب و حمایت همه جانبه از باشگاه‌ها در این رقابت‌هاست که تأثیرگذار خواهد بود.

حدادی‌فر در مورد عملکرد تیم ملی در چند سال اخیر و اینکه آیا کی‌روش باید بعد از جام جهانی در تیم ملی بماند یا خیر، گفت: تیم ملی‌ خیلی خوبی را در سال‌های حضور کی‌روش در ایران داشته‌ایم و ایشان برای فوتبال ما همه کار انجام داده است. البته تنها ایشان نبوده‌اند بلکه مردم، فدراسیون و بازیکنان خیلی برای رسیدن به این موفقیت تلاش کردند.

وی در خاتمه تصریح کرد: من معتقدم ماندن آقای کی‌روش در نهایت به صلاح ایران خواهد بود. این مربی از نظر تغییر سبک و تغییر نسل خیلی به فوتبال ما کمک کرد و فکر می‌‌کنم در سال‌های آتی این روند ادامه داشته باشد. امیدوارم ایشان بماند و ما بتوانیم جام جهانی خوبی را پشت سر بگذاریم، بعد از آن هم امیدوارم در جام ملت‌ها بدرخشیم.

/تسنیم