شکست قلعه نویی در دو ضلع کشمکش ذوب آهن – استقلال

استقلال و امیر قلعه نویی طبق یک رقابت سنتی در سه نقطه به هم رسیده اند و سه بازیکن را هر دو می خواهند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رقابت امیر قلعه نویی با استقلال در دوره نقل و انتقالات لیگ برتر نه چیز جدیدی است نه موضوعی از یاد رفته. در واقع هر گاه که امیر قلعه نویی در تیمی منهای استقلال مربی بوده است این کشمکش در مورد جذب برخی بازیکنان وجود داشته است.

برخی این اتفاق را اتفاقی نمی دانند و آن را روی لجاجت امیر قلعه نویی با استقلال می دانند اما آنها که به هر دو مجموعه نزدیک تر هستند اشاره به این نکته دارند که استقلال و امیر قلعه نویی به طور خودکار به یک سری مدیر برنامه و بازیکن نزدیک هستند و غالبا بازیکنان شاگرد امیر قلعه نویی در استقلال هم بوده اند و به این ترتیب امیر و استقلال در برخی اعضای لیست به نقاط مشترک می رسند.

به عنوان مثال امیر قلعه نویی که به سپاهان رفت جان واریو و خسرو حیدری را با خود برد که آن روزها سر و صدای زیادی به پا کرد چرا که در آن روزها واعظ آشتیانی و کل هیات مدیره استقلال استعفا داده بودند و استقلال مدیر نداشت.

امسال هم این دو مجموعه (قلعه نویی و استقلال) در سه نقطه به نقاط مشترکی رسیده اند. اولین آنها مرتضی تبریزی بود که ذوب آهن این بازیکن را نگه داشت. دومین و سومین آنها کاوه رضایی و امید ابراهیمی بودند که هم بازیکن استقلال بوده اند.

با این حال مجادلات در جریان است. البته کاوه رضایی به شارلوای بلژیک پیوست و امید ابراهیمی هنوز با استقلال قراردادش را تمدید نکرده تا قلعه نویی فعلا در دو جبهه شکست خورده باشد و امیدش به نفر آخر یعنی امید ابراهیمی باشد./تسنیم