بابایان سرمربی تیم ملی ازبکستان باقی ماند

فدراسیون فوتبال ازبکستان از سرمربی تیم ملی این کشور حمایت کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فدراسیون فوتبال ازبکستان با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد، سامول بابایان تا پایان مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یعنی تا تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۴ شهریور) سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان باقی خواهد ماند.

بابایان در پی شکست ۲ بر صفر تیم ملی ازبکستان برابر ایران در ورزشگاه آزادی به دلیل نمایش ضعیف تیمش به شدت مورد انتقاد رسانه‌های ازبکستانی و هواداران قرار گرفت. هواداران ازبکستانی پس از شکست اندوه‌بار تیم‌شان برابر ایران خواهان اخراج بابایان شده بودند.

بر اساس گزارش‌ رسانه‌های ازبکستانی، بابایان ترجیح می‌دهد از بازیکنان صاحب‌نام و باتجربه به جای بازیکنانی که روی فرم هستند، استفاده کند، این در حالی است تیم تحت هدایت وی در سه بازی اخیر خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد ضعیفی را از خود ارائه داده است.

ازبکستان در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ به ترتیب با چین و کره‌جنوبی مصاف خواهد کرد. این تیم در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی گروه A از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در منطقه آسیا قرار دارد و با کره جنوبی که در مکان دوم جدول است، تنها یک امتیاز اختلاف دارد./تسنیم