آنالیز مونته‌نگرو و ازبکستان اضافه شدن ۶ ملی‌پوش به اردو/ بازیکنان شاهد صعود پرسپولیس!

بازیکنان تیم ملی شب گذشته دیدار تیم‌‌های پرسپولیس و لخویای قطر را تماشا کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم ملی فوتبال ایران در حالی این روزها خود را در اردوی تدارکاتی اتریش آماده دیدار با ازبکستان از هفته هشتم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌کند که با اضافه شدن لژیونرها و چند بازیکن از لیگ برتر، این تیم ترکیبش کامل‌تر شده تا خیال کادرفنی نیز برای برگزاری تمرینات با تمامی نفرات راحت شود.

بر همین اساس شب گذشته ۶ بازیکن دیگر از جمله علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی، حامد لک و ساسان انصاری نیز به جمع اردونشینان اضافه شدند. در این بین جهانبخش کمی مصدومیت دارد، هرچند که این موضوع جدی نیست و این بازیکن نیز به زودی به تمرین گروهی تیم ملی اضافه خواهد شد.

همچنین ملی‌پوشان فوتبال ایران شب گذشته با حضور در آمفی‌ تئاتر هتل محل اقامت خود دیدار تیم‌های پرسپولیس و لخویای قطر از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که منجر به صعود نماینده ایران شد را تماشا کردند.

از سوی دیگر از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد کادرفنی تیم ملی این روزها تمرکز زیادی روی حریفان آینده تیم ملی دارند و طی روزها گذشته کادرفنی به همراه تیم آنالیز به دفعات در جلساتی تیم‌های مونته‌نگرو و ازبکستان را مورد ارزیابی و آنالیز قرار داده‌اند.

تمرینات تیم ملی تا شب گذشته با ۱۱ بازیکن ادامه داشت و آمادگی بالای بازیکنان در تمرینات به خوبی توجه کی‌روش را جلب کرده بود.

از امروز با اضافه شدن بازیکنان لژیونر ترکیب تیم ملی فوتبال کامل‌تر شده و تمرینات گروهی این تیم در فاز جدیدی برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران ۱۴ خرداد از ساعت در دیداری تدارکاتی به مصاف مونته‌نگرو می‌رود و در تاریخ ۲۲ خرداد نیز ملی‌پوشان در دیداری حساس در تهران با ازبکستان دیدار خواهند کرد.

/فارس