رئیس هیئت بدمینتون میاندورود خبر داد : میاندورود میزبان مسابقات کشوری بدمینتون است

رئیس هیئت بدمینتون میاندورود از برپایی مسابقات کشوری بدمینتون در این شهرستان خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ میلاد قادری  اظهار کرد: نخستین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگ‌سالان با عنوان یادواره شهیده «سید طاهره هاشمی انجپلی»، از ۱۰ شهریورماه در شهرستان میاندورود شروع شده و تا ۱۲ شهریورماه ادامه دارد. […]

220رئیس هیئت بدمینتون میاندورود از برپایی مسابقات کشوری بدمینتون در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ میلاد قادری  اظهار کرد: نخستین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگ‌سالان با عنوان یادواره شهیده «سید طاهره هاشمی انجپلی»، از ۱۰ شهریورماه در شهرستان میاندورود شروع شده و تا ۱۲ شهریورماه ادامه دارد.

وی افزود: در این مسابقات، بدمینتو‌ن‌بازان ۱۳ استان کشور در دو قسمت یک‌نفره و دونفره برابر هم رقابت می‌کنند.

رئیس هیئت بدمینتون میاندورود با بیان اینکه برگزاری این رقابت‌ها مرحله نخست انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: برترین‌های این دوره از مسابقات به اردوی آماده‌سازی تیم ملی معرفی می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه تلاش ما بر این است که میزبانی مناسبی برای نخستین مرحله مسابقات کشوری بدمینتون، تصریح کرد: شهرستان میاندورود از ظرفیت‌های مناسب ورزشی در حوزه‌های مختلف برخوردار است و برگزاری این مسابقات می‌تواند به شکوفایی ورزش این منطقه کمک کند.

قادری با اشاره به اینکه ورزش شهرستان میاندورود نیازمند توجه ویژه است، ادامه داد: نیروی جوان و فعال در این شهرستان، نقطه قوتی برای شکوفایی ورزش و همچنین لحاظ امکانات بیشتر است.

وی در پایان با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام شده روز جمعه ۱۳ شهریور ساعت هشت صبح مسابقات بدمینتون در رده آقایان در سطح مازندران و به میزبانی شهرستان میاندورود برگزار می‌شود، گفت: میزبانی شایسته این مسابقات، فرصت برگزاری مسابقات در سطح بالاتر را برای این شهرستان فراهم می‌کند.