مسابقه طراحی سمبل‌های المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ آغاز شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، براساس اعلام برگزار کنندگان بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰، عموم مردم از کشورهای جهان و در رده‌های سنی مختلف می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. مسئولان برگزارکنندگان بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ اعلام کرده‌اند که در مسابقه طراحی سمبل مسابقات کودکان حضور فعال داشته باشند. […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، براساس اعلام برگزار کنندگان بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰، عموم مردم از کشورهای جهان و در رده‌های سنی مختلف می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. مسئولان برگزارکنندگان بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ اعلام کرده‌اند که در مسابقه طراحی سمبل مسابقات کودکان حضور فعال داشته باشند.

طرح‌های ارسالی لازم است که در ۶ وجه طراحی شود و روایت سمبل‌ها همراه با طرح‌های ارسالی ارائه شود. توجه به تاریخچه و فرهنگ ژاپن لازم است بخش ویژه طراحی‌ها باشد. بنابر همین اعلام در طراحی‌هایی که ارسال می‌شود طرح‌های ارسالی کودکان مورد توجه و ارزیابی بیشتری قرار می‌گیرند.

علاقمندان به شرکت در مسابقه طراحی سمبل بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ تا تاریخ بیستم تیرماه جاری می‌توانند آثار خود را به کمیته ملی پارالمپیک photo@paralympic.ir ارسال نمایند.

/فارس