دومین دوره المپیاد ورزش همگانی دانشجویان کشور‎ در بابلسر برگزار خواهد شد

دومین دوره المپیاد ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه های کشور از ۱۰-۱۸ شهریور ماه ۹۴ به میزبانی دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار خواهد شد. دانشگاه مازندران میزبان اولین المپیاد سبز در ایران : به گزارش مازند اسپرت ؛ با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری المپیاد ورزش همگانی دانشجویان کشور، دکتر فرزان سرپرست المپیاد بیان کردند […]

42424دومین دوره المپیاد ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه های کشور از ۱۰-۱۸ شهریور ماه ۹۴ به میزبانی دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار خواهد شد.

دانشگاه مازندران میزبان اولین المپیاد سبز در ایران :
به گزارش مازند اسپرت ؛ با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری المپیاد ورزش همگانی دانشجویان کشور، دکتر فرزان سرپرست المپیاد بیان کردند که هدف اصلی از میزبانی این رویداد فرهنگی- ورزشی حفاظت از محیط زیست، همکاری داوطلبان افتخاری، توسعه گردشگری در استان مازندران و پیوند بین علم و دانش در حیطه ورزش بود.
المپیاد ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از روز سه شنبه دهم شهریور با ورود تیم‌ها به مجتمع رفاهی دانشگاه مازندران آغاز خواهد شد و تا نوزدهم شهریور در دو بخش پسران و دختران ادامه خواهد یافت.
برای برگزاری این المپیاد در ستاد برگزاری از سه دسته افراد استفاده کردیم که شامل پرسنل اداری دانشگاه مازندران از اداره تربیت بدنی و سایر ادارات، نیروهای داوطلب که عمدتاً دانشجویان و دانش آموختگان رشته‌های مختلف به خصوص تربیت بدنی هستند و تعدادی از کارمندان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم می‌باشند. سایر نیروها در قالب قراردادهای مختلف با ما همکاری دارند.
این المپیاد در پنج رشته الختر (لی‌لی تعادلی)، چرخ تانک، بولینگ با پا، دارت و فریزبی (مخصوص معلولان) و در دو بخش پسران و دختران برگزار می‌شود. با توجه به اینکه این المپیاد در خطه سرسبز شمال برای آشنایی با جنبه‌های مختلف طبیعت در نظر گرفته شده، تدابیری اخذ شد تا کمترین آسیب به محیط زیست وارد شود و برای حفاظت از آن نیز اقدام خواهد شد.
امیدواریم که با روش‌های مختلف اتخاذ شده در این المپیاد علاوه بر ترویج ورزش‌های همگانی الگوی علمی ورزشی خوبی برای دست‌اندرکاران این رشته فراهم شود.
کارگاه آموزشی نهضت داوطلبی و کارگاه ورزش سبز برگزار شد :

کارگاه آموزشی، ویژه دانشجویان نهضت داوطلبی دومین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت ، این کارگاه با هدف آشنایی با رویدادهای ورزشی در محل برگزاری این رویداد ملی برگزار شد.  این کارگاه در راستای ارتقاء توانمندی های علمی و عملی دانشجویان دررویدادهای ملی و بین المللی با حضور ۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه مازندران در قالب کمیته نهضت داوطلبی برگزار گردید. شایان ذکر است تدریس این کارگاه بر عهده دکتر رضا اندام عضو هیئت علمی دانشگاه شاهرود بود. 

گفتنی است دومین المپیاد ورزش‌های همگانی در دو بخش دختران و پسران در پنج رشته ورزشی از تاریخ دهم تا نوزدهم شهریورماه ۱۳۹۴ در دانشگاه مازندران برگزار می‌گردد.

کارگاه آموزشی، ورزش سبز با حضور دانشجویان نهضت داوطلبی دومین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد المپیاد این کارگاه با هدف آشنا نمودن مخاطبان ورزشکار با محیط‌زیست و ارتباط متقابل ورزش و محیط‌زیست در محل برگزاری این رویداد ملی برگزار شد. رعایت جنبه‌های زیست‌محیطی در برگزاری رویدادهای ورزشی و انتخاب سفیران محیط‌زیست از بین ورزشکاران و نمایندگان دانشگاه از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه بود. دکتر هومن بهمن پور، عضو دفتر محیط زیست وزارت ورزش وجوانان به همراه سرکار خانم مریم بهمن  تدریس این کارگاه را بر عهده داشتند.

شرکت کنندگان این کارگاه را ۵۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر کمیته نهضت داوطلبی این رویداد ملی ورزش دانشجویی تشکیل داده بودند.گفتنی است دومین المپیاد ورزش‌های همگانی در دو بخش دختران و پسران در پنج رشته ورزشی از تاریخ دهم تا نوزدهم شهریورماه ۱۳۹۴ در دانشگاه مازندران برگزار می‌گردد.