خالدی: قراردادم با باشگاه سایپا تمام شده است/ از چند تیم از جمله فولاد پیشنهاد دارم

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: قرارداد من با سایپا تمام شده است و در حال حاضر نیز پیشنهاد برای ادامه همکاری دریافت نکرده‌ام.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،امید خالدی در مورد انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی جدید تیم سایپا اظهار داشت: قطعاً هیئت مدیره باشگاه سایپا با بررسی تمام گزینه‌ها نسبت به بهترین انتخاب که حضور دایی در این تیم بوده تصمیم گرفته است. دایی نیز مربی بسیار بزرگ و باکارنامه‌ای است و در سالیان اخیر نیز به خوبی توانایی‌های خود را نشان داده است. امیدوارم در سایپا نیز عملکرد موفق خود را تداوم ببخشد. سایپا از مدیرعامل بزرگ و باشخصیتی نیز برخوردار است که به خوبی از کادرفنی خود حمایت می‌کند و این شرایط می‌تواند باعث موفقیت تیم در سال آینده شود.

وی در خصوص وضعیت قرارداد خود تصریح کرد: قرارداد من با سایپا تمام شده است و در حال حاضر نیز پیشنهاد برای ادامه همکاری دریافت نکرده‌ام.

مدافع تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که پیشنهادهایی از سایر باشگاه‌ها دارد, عنوان کرد: از چند تیم پیشنهاد دارم، اما هنوز وضعیت سرمربی این تیم‌ها نامشخص است. منتظر هستم تا ابتدا وضعیت سرمربی این باشگاه‌ها مشخص شود و بعد اقدام به تصمیم‌گیری کنم. نقش سرمربی در انتخاب باشگاه بعدی من بسیار مهم است و باید به تیمی بروم که سرمربی آن تمایل به جذب من داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که پیشنهادی از باشگاه فولاد خوزستان دارد یا خیر، گفت: بله از فولاد نیز پیشنهاد دارم و منتظر مشخص شدن وضعیت سرمربی این تیم هستم.

خالدی در پایان با تمجید از باشگاه سایپا خاظر نشان کرد: سایپا باشگاه بسیار خوب و بی‌حاشیه‌ای است که به خوبی احترام بازیکن در این تیم حفظ می‌شود. اگر دایی نیز نظری به تمدید قرارداد من داشته باشد شرایط باشگاه سایپا را هم بررسی می‌کنم./تسنیم