کسب سه مدال رنگارنگ توسط فرنگی‌کاران جوان

مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام واختانگادزه گرجستان در شهر باتومی گرجستان برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،۶ نماینده کشورمان در روز نخست تورنمنت بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام واختانگادزه به مصاف حریفان خود رفتند و سه مدال طلا، نقره و برنز و یک مقام پنجمی کسب کردند.

نتایج کشتی گیران جوان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۰ کیلوگرم پویا دادمرز با توجه به حضور حریف رژیم اشغالگر قدس، کشتی نگرفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم کرامت عبدولی در دور اول یوسف حسینوند دیگر نماینده کشورمان را شکست داد وی در دور بعد نیز حریف آلمانی را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی از سد کشتی گیر آذربایجانی گذشت. دیگر نماینده کشورمان در این وزن حامد تاب بود که وی نیز با شکست کشتی گیران گرجستان، روسیه و گرجستان به دیدار فینال راه یافت. اما در پایان دیدار فینال کرامت عبدولی با شکست وی صاحب مدال طلا شد و حامد تاب نیز به مدال نقره رسید. حسیوند نیز در گروه بازنده ها کشتی گیر آلمانی را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد اما در این مسابقه با شکست مقابل حریف آذربایجانی پنجم شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد شربی نیازی در سه دیدار کشتی گیرانی از کشورهای آذربایجان، گرجستان و روسیه را شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی مقابل دیگر کشتی‌گیر روس مغلوب شد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با شکست نماینده کشور ارمنستان به مدال برنز رسید.

در وزن ۹۶ کیلوگرم امیرمحمد نوروزی مقابل کشتی گیر آذربایجانی مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف روس خود، نوروزی از دور رقابت ها کنار رفت.

رقابت‌های  چهار وزن دوم امروز یکشنبه برگزار می شود که اسامی نمایندگان کشورمان در این اوزان به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: محمد جواد رضایی- میثم دلخانی

۶۶ کیلوگرم: امین کاویانی نژاد- حسین اسدی

۸۴ کیلوگرم: مهدی بالی- آرمان علیزاده عبدولی

۱۲۰ کیلوگرم: امیرمحمد حاجی پور- امین میرزازاده  /مهر