تست‌های امنیتی بازی یاران محمدی در مسکو

وزارت امور داخلی روسیه از تست‌های امنیتی و پلیسی در بازی تیم‌های اسپارتاک مسکو و ترک گروژنی خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،وزارت امور داخلی روسیه اعلام کرد که با همکاری نیروهای امنیتی و سازمان‌های مربوطه در بازی هفته ۲۹ لیگ برتر روسیه میان تیم‌های اسپارتاک مسکو و ترک گروژنی در ورزشگاه اوتکریتیه تست‌های لازم جهت آمادگی برای جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه صورت خواهد گرفت.

در بیانیه وزارت امور داخلی روسیه آمده است: برای رفاه حال بیشتر تماشاگران مسیرهای ترانسپورت جدید به سمت ورزشگاه اوتکرتیه در نظر گرفته شده است. همچنین در مسیرهای رسیدن به ورزشگاه سیستم‌های کنترلی جدیدی همراه با تابلوهای اعلام کننده قرار دارند. برای هدایت تماشاگران به ورزشگاه اوتکریتیه مسکو داوطلبان افتخاری جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز فعالیت خواهند کرد. برای تماشاگرانی هم که با وسیله نقلیه شخصی همانند موتور به ورزشگاه می‌آیند مسیر جدیدی تعبیه شده است که باید به آن توجه کنند.

پلیس مسکو نیز از تماشاگران خواسته نظم عمومی در خیابان و ورزشگاه را رعایت کنند و در صورت نقض قوانین طبق فرمان جدید ریاست جمهوری روسیه مبنی بر برخورد با خشونت‌های تماشاگران مورد قضاوت قرار خواهند گرفت. هوادارانی که امنیت خود و دیگران را در محیط بیرونی یا داخلی ورزشگاه پیش از آغاز و زمان بازی به خطر بیندازند با محرومیت ۱ تا ۷ سال حضور در ورزشگاه‌ها مواجه خواهند شد.

دیدار تیم‌های اسپارتاک مسکو و ترگ گروژنی چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی در ترکیب تیم ترک گروژنی بازی می‌کند.

جام کنفدراسیون‌ها هم در روزهای ۲۷ خرداد تا ۱۱ تیر ماه سال جاری در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ،کازان و سوچی با شرکت ۸ تیم ملی برتر فوتبال جهان برگزار خواهد شد./تسنیم