بازی با استقلال خوزستان را جدی می گیریم/ به جوانان میدان می دهیم

مربی تیم فوتبال الجزیره امارات گفت: هر چند امیدی به صعود نداریم ولی در بازی با استقلال خوزستان بسیار جدی وارد میدان می شویم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پیتر هامبر عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش در برابر استقلال خوزستان در اهواز اظهار کرد: هین تن کاته سرمربی تیم به علت بیماری امکان حضور در این نشست را پیدا نکرد و من پاسخگوی سئوالات شما هستم.
هامبر بیان کرد: بازیکنان مصدومی داریم که در بازی فردا برابر استقلال خوزستان آنها را در اختیار نداریم ولی در بازی فردا بسیار جدی هستیم و چون سقوط کرده ایم بازی را ساده نمی گیریم.
وی افزود: تیم استقلال خوزستان بسیار حریف خوبی است و از بازیکنان قوی برخوردار هستیم. به خصوص بازیکنانی به نام نانگ مهاجم آنها که در بازی رفت هم به ما گل زد؛ بسیار قوی است.
هامبر عنوان کرد: برخی بازیکنان را در اختیار نداریم و به جای آنها بازیکنان جوان خود را به بازی می گیریم تا آنها در این میدان حساس بتوانند توانایی خود را نشان دهند ولی بازی فردا را ما به شدت جدی می گیریم.
مربی تیم فوتبال الجزیره امارات در خصوص ترفندش برای بازی فردا با خنده گفت: می خواهیم به گونه ای بازی کنیم که فردا یک گل بیشتر از حریف بزنیم./مهر