روایت AFC از دیدارهای استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به دیدارهای هفته پایانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و شرط صعود استقلال و پرسپولیس را تشریح کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته پایانی مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه این هفته در منطقه غرب آسیا آغاز می شود و هر چهار نماینده ایران برای صعود به مرحله بعدی، به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی شرایط صعود تیم های مختلف پرداخت و به نمایندگان ایران از جمله پرسپولیس و استقلال هم اشاره داشته است.

AFC درباره شرایط گروه چهارم که پرسپولیس در آن حضور دارد، آورده است: « الریان می تواند به همراه الهلال به مرحله بعدی صعود کند اگر بتواند برابر تیم عربستانی به پیروزی برسد. در حالی که پرسپولیس و الوحده هم می توانند به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کنند در صورتی که سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاورند و الریان مقابل الهلال بازنده شود.»

در ادامه این گزارش آمده است: «پرسپولیس امیدوار است که الریان مقابل الهلال متوقف شود و بتواند با پیروزی مقابل الوحده به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود. هرچند که الوحده هم موفق شده الریان را با پنج گل شکست بدهد و اولین برد خود را در لیگ قهرمانان به دست بیاورد. اگر الوحده دومین برد خود را به دست بیاورد و الریان هم مقابل الهلال شکست بخورد، تیم اماراتی به عنوان تیم دوم از گروه مرگ صعود می کند.»

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره تیم استقلال هم نوشته است: «استقلال این هفته با تیم التعاون عربستان بازی می کند و همراه با تیم الاهلی امارات برای صعود فقط به یک امتیاز نیاز دارد … کسب سه امتیاز مسابقه، استقلال را از التعاون جدا می کند ولی تیم التعاون اگر می خواهد صعود کند باید ۴ گل به استقلال بزند تا در مصاف رو در رو با استقلال برتر شود.»

پرسپولیس روز دوشنبه این هفته در تهران میزبان الوحده امارات است و استقلال روز سه شنبه در قطر (کشور بی طرف)  میهمان تیم التعاون عربستان است./مهر