امیدوارم طلسم روی سکو رفتنم بشکند/ سه بار ناکام مانده ام

عضو تیم ملی ژیمناستیک گفت: در سه مسابقه آسیایی در یک قدمی مدال از رفتن روی سکو بازماندم و امیدوارم این طلسم امسال در قهرمانی آسیا و بازیهای کشورهای اسلامی بشکند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سعیدرضا کیخا ملی پوش ژیمناستیک  در خصوص رقابتهای پیش رو عنوان کرد: من در سه مسابقه آسیایی اعم از قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی به فینال راه پیدا کردم و با اختلاف کمی از رسیدن به سکو بازماندم تا جایی که در برخی موارد اگر نمره مقدماتی ام را تکرار می کردم مدال می گرفتم.

ملی پوش ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که علت این موضوع را چه می دانید گفت: به نظرم عدم اعزام به رقابتهای مختلف در طی سالیان اخیر علت این اتفاق بود. خوشبختانه در این مدت به خوبی تمرین کرده ایم و حضور در مسابقات جام جهانی باکو نیز تجربه بسیار خوبی بود که البته موفق شدم یک حرکت در فدراسیون جهانی نیز به ثبت برسانم.

کیخا در خصوص پیش بینی از کسب نتیجه در قهرمانی آسیا و بازیهای کشورهای اسلامی عنوان کرد: با توجه به نمره ای که در مقدماتی جام جهانی باکو کسب کردم امیدوارم بتوانم جز فینالیستها و روی سکو باشم. تمام تلاشم را می کنم تا به بهترین نتیجه در این مسابقات برسم./مهر