یاسر قاسم‎نژاد ورزشکار قائمشهری عنوان سومی را کسب کرد + نتایج و تصاویر

نخستین دوره مسابقات کشوری پاراگلایدر در بخش کوهنوردی و پرواز- فرود و دقت جام کاسپین ـ مقدماتی ایکس البرز از روز گذشته پنج شنبه مورخه هفتم اردیبهشت ماه ۹۶ به میزبانی مازندران به پایان یافت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)  از گلوگاه، نخستین دوره مسابقات کشوری پاراگلایدر در بخش کوهنوردی و پرواز- فرود و دقت جام کاسپین ـ مقدماتی ایکس البرز از روز گذشته پنج شنبه مورخه هفتم اردیبهشت ماه ۹۶ به میزبانی مازندران در سایت پروازی روستای مهدیرجه آغاز و عصر امروز جمعه هشتم اردیبهشت ماه با برگزاری آیین  اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر در مجتمع رفاهی فرهنگیان این شهرستان به پایان رسید.

گفتنی است از سه نفر برتر در بخش آقایان و یک نفر در بخش بانوان  این مسابقات با اهدای لوح سپاس و تندیس تجلیل به عمل آمد که اسامی شان به شرح ذیل می باشد:

نفر اول آقایان: سید رامتین خلق‎ دوست از تهران با ۳۶۲۴ امتیاز

نفر دوم آقایان: محسن منصوری از بوشهر با ۳۶۲۳ امتیاز

نفر سوم آقایان: یاسر قاسم‎نژاد از قائمشهر با ۳۴۱۳ امتیاز

نفر اول بانوان: شبنم حیاتی با ۱۶۴۱ امتیاز

“پیام عطایی” هارنس یا همان صندلی پرواز را در قرعه کشی که بین تمام اسامی شرکت کنندگان شده این هدیه به ارزش ۳ میلیون تومان را از آن خود کرد.

شایان ذکر است همچنین، علی‎ رضوان فیضی از قائمشهر و خبات ایران‎ پور از تهران به‎ترتیب با کسب ۳۱۰۲ و ۲۶۶۴ امتیاز نفرات چهارم و پنجم را از آن خود کردند.

کوچک‌ترین فرد حاضر در بین نفرات شرکت کننده؛ مهراز نظری‎نسب ۶ ساله از تهران بود که به عنوان بااخلاق ترین فرد از وی تجلیل به عمل آمد.

در اختتامیه مسابقه پاراگلایدر؛نفرات برتر نخستین مسابقات پاراگلایدر تجلیل شدند.