پایان کار پومسه روها با ۷ مدال/جای خالی ایران در بین تیم های برتر

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،چهارمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه نوجوانان آسیا در دو گروه پسران و دختران با حضور ۱۳۵ تکواندوکار از ۱۲ کشور روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه در شهر  “آتی‌راو” قزاقستان برگزار شد و تیم کشورمان موفق به کسب یک مدال نقره و شش برنز شد. در این دوره از رقابت‌ها تیم […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،چهارمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه نوجوانان آسیا در دو گروه پسران و دختران با حضور ۱۳۵ تکواندوکار از ۱۲ کشور روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه در شهر  “آتی‌راو” قزاقستان برگزار شد و تیم کشورمان موفق به کسب یک مدال نقره و شش برنز شد. در این دوره از رقابت‌ها تیم کره‌جنوبی قهرمان شد، تیم چین‌تایپه بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد، تیم‌های تایلند و ویتنام در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

در بخش ابداعی فروغ راسخ نایب قهرمان شد، محمدعلی عباس نژادیان، مرجان تاجی رستم آبادی، تارا مردانی و علی موسی نیا به مدال برنز دست یافتند. در بخش تیمی ابداعی دو نفره فرهنگی و راسخ نایب قهرمان شدند و در بخش تیمیِ استاندارد دو نفره، عمرانی و ابراهیمی بر سکوی سوم ایستادند.اما تیم پومسه ۵ نفره کشورمان با ترکیب موسی نیا، فرهنگی، راسخ، بیدکی و مردانی بر سکوی سوم ایستاد.

تیم ملی ایران نوجوانان ایران با کسب هفت مدال در جمع تیم های برتر جایی پیدا نکرد. /مهر