۲ طلا و ۲ نقره برای نوجوانان تکواندوکار ایران در روز اول

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۲۴۶ تکواندوکار از ۲۲ کشور آسیایی از ظهر امروز (چهارشنبه) در مجتمع ورزشی “آتی‌راو” قزاقستان آغاز شده و به‌مدت سه روز ادامه خواهد داشت. در نخستین روز این رقابت‌ها مبارزات تکواندوکاران اوزان ۴۵ــ و ۴۸ــ کیلوگرم در […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۲۴۶ تکواندوکار از ۲۲ کشور آسیایی از ظهر امروز (چهارشنبه) در مجتمع ورزشی “آتی‌راو” قزاقستان آغاز شده و به‌مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

در نخستین روز این رقابت‌ها مبارزات تکواندوکاران اوزان ۴۵ــ و ۴۸ــ کیلوگرم در گروه پسران و اوزان ۴۲ــ، ۴۴ــ و ۶۳ــ کیلوگرم در گروه دختران برگزار شد که امیر ولی‌پور (وزن ۴۵ــ کیلوگرم)، حمیدرضا صدری (وزن ۴۸ــ کیلوگرم)، مبینا نژاد کته‌سری (وزن ۴۲ــ کیلوگرم)، مهلا مؤمن‌زاده (وزن ۴۴ــ کیلوگرم) و زهرا شجاعی (وزن ۶۳ــ کیلوگرم) به‌عنوان نمایندگان کشورمان بودند.

مبینا نژاد کته‌سری و زهرا شجاعی راد موفق شدند دو مدال طلا را به نام ایران ثبت کنند، مهلا مؤمن‌زاده و حمیدرضا صدری نیز عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کردند اما امیر ولی‌پور دیگر نماینده کشورمان در مرحله یک‌چهارم نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

فردا (پنج‌شنبه) و در دومین روز این مسابقات، تکواندوکاران اوزان ۴۶ــ، ۴۹ــ و ۵۲ــ کیلوگرم دختران و ۵۱ــ، ۵۵ــ، ۶۸ــ، و ۷۳ــ کیلوگرم پسران به‌روی شیاپ چانگ می‌روند که زهرا علیزاده، دنیا محمدی و ستاره چابکی در گروه دختران و حامد اصغری، ابراهیم صفری، احمد رضا مختاری و محمد حسین یزدانی در گروه پسران نمایندگان کشورمان هستند که به مصاف رقیبانشان می‌روند./تسنیم