جوانان کاراته پتانسیل موفقیت را دارند/ شرایط همکاری مهیاست

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهران بهنام فر  درباره همکاری اش با فدراسیون کاراته گفت: طی سه سال گذشته باوجود ارائه پیشنهاد از سوی فدراسیون تمایلی به همکاری نداشتم و در این دوره با توجه به تغییرات انجام شده در بدنه کاراته، شرایط همکاری مهیا شد. ضمن اینکه پیش از این در یک دوره با فرجی همکاری خوبی داشتم. وی افزود: از […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهران بهنام فر  درباره همکاری اش با فدراسیون کاراته گفت: طی سه سال گذشته باوجود ارائه پیشنهاد از سوی فدراسیون تمایلی به همکاری نداشتم و در این دوره با توجه به تغییرات انجام شده در بدنه کاراته، شرایط همکاری مهیا شد. ضمن اینکه پیش از این در یک دوره با فرجی همکاری خوبی داشتم.

وی افزود: از اعتماد مسئولان فدراسیون تشکر می کنم. شرایط خوب حاکم بر کاراته ایران از یک سو و المپیکی شدن این رشته از سوی دیگر باعث شد با رغبت فراوان این مسئولیت را قبول کرده و انگیزه بالایی هم برای کار با جوانان و رسیدن به موفقیت دارم.

سرمربی تیم جوانان ادامه داد: در مدت زمان برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور که حکم اولین مرحله از رقابتهای انتخابی را داشت، در قم حضور داشتم و برای آنکه حقی از کسی ضایع نشود و یا چهره مستعدی از نظرها پنهان نماند، نقریبا تمامی مبارزات در اوزان مختلف را به دقت زیر نظر گرفتم.

بهنام فر با اشاره به سطح فنی این رقابتها اظهار داشت: مسابقات که از سطح فنی قابل قبولی برخوردار بود و با توجه به شناختی نسبی که از نفرات پیدا کردم، در تمامی اوزان نفرات خوبی در اختیار داریم. جوانان پتانسیل موفقیت در بزرگترین میدانها را دارند و ما هم باید با تلاش زیاد مسیر را برای آنها هموار کنیم.

قهرمان سابق کاراته جهان و آسیا در مورد برنامه های خود برای جوانان گفت: تیم جوانان مسابقات قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و در نهایت بازیهای المپیک را پیش رو دارد. بر اساس این رویدادها و اولویت ها، برنامه ریزی کرده و به امید خدا به زودی کار را آغاز خواهیم.

وی در پایان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان اولین میدان و اصلی ترین اولویت پیش روی ماست. فقط دو ماه زمان داریم تا این جوانان را برای حضوری موفق در این رقابتها آماده کنیم. به زودی با برگزاری مسابقات  انتخابی در هر وزن دو نفر به اردو دعوت شده و کار را آغاز می کنیم. /مهر