تیم ملی «الف» به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان و زنان آسیا که از روز جمعه با حضور ۳۲ تیم در تایلند آغاز شده است، امروز (یکشنبه) با برگزاری مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و نهایی به پایان می‌رسد. تیم ملی «الف» والیبال ساحلی ایران (بهمن […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان و زنان آسیا که از روز جمعه با حضور ۳۲ تیم در تایلند آغاز شده است، امروز (یکشنبه) با برگزاری مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و نهایی به پایان می‌رسد.

تیم ملی «الف» والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) صبح امروز در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف چین (لکجیانگ – بائو) رفت و دو بر صفر این تیم را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. ملی پوشان ایران با امتیازهای ۲۱ بر ۱۱ و ۲۱ بر ۱۵ حریف خود را شکست داد و برای پنجمین بار در بین چهار تیم برتر آسیا قرار گرفت.

در دیگر مسابقه این مرحله تیم قطر (جولیو – تیجان) دو بر صفر با امتیازهای ۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۱۸ اندونزی دو را شکست داد و حریف تیم ملی «الف» والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی شد.

در دو مسابقه دیگر این مرحله، اندونزی یک و استرالیا حریفان خود (قطر و تایلند) را شکست دادند و به مرحله نیمه نهایی و چهار تیم برتر صعود کردند./تسنیم