طلایی‌های وزنه‌برداری، غایبان بزرگ دو تورنمنت بزرگ آسیایی و اسلامی/ ۳ تفنگ‌دار بی‌تفنگ!

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، سهراب مرادی در وزن ۹۴ کیلوگرم به دلیل مشکلات مالی در اردوها حاضر نمی‌شود و کیانوش رستمی نیز با توجه به اختلاف نظر با سرمربی و رئیس فدراسیون حاضر به شرکت در تمرینات نیست. از سوی دیگر بهداد سلیمی در سنگین وزن نیز به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم ایران […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، سهراب مرادی در وزن ۹۴ کیلوگرم به دلیل مشکلات مالی در اردوها حاضر نمی‌شود و کیانوش رستمی نیز با توجه به اختلاف نظر با سرمربی و رئیس فدراسیون حاضر به شرکت در تمرینات نیست.

از سوی دیگر بهداد سلیمی در سنگین وزن نیز به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم ایران را در مسابقات آسیایی و کشورهای اسلامی همراهی کند.

به این لیست بهرام‌زاده و سلیمانی را نیز باید اضافه کرد و همین موضوع دست سجاد انوشیروانی را بیش از قبل بسته تا سرمربی تیم ملی مجبور باشد از برخی نفرات در اوزان بالاتر و برخی از جوانان برای اولین بار میدان بدهد.

به هر شکل ممکن غیبت طلایی‌های جهان و المپیک در مسابقات آسیایی و کشورهای اسلامی تا حدودی قابل تحمل بوده اما فدراسیون وزنه‌برداری باید شرایطی را فراهم کند تا هر چه زودتر این نفرات به اردوها اضافه شوند تا در مسابقات جهانی برای تیم ایران روی تخته بروند./تسنیم