پورکیانی: بانک ملی توانمندی مالی دارد اما پول ما را نمی‌دهد/ تا به حال با همت استاندار سرپا مانده‌ایم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،علی پورکیانی در خصوص اظهارات پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در خصوص تمرین نکردن این تیم عنوان کرد: حرف پورموسوی کاملا درست بوده و بازیکنان ما هیچ گونه دریافتی نداشته‌اند. تا چه زمانی می‌شود بازیکن را با وعده و وعید و در مسابقات و تمرینات نگه داشت؟ هیچ‌کس به فکر تیم […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،علی پورکیانی در خصوص اظهارات پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در خصوص تمرین نکردن این تیم عنوان کرد: حرف پورموسوی کاملا درست بوده و بازیکنان ما هیچ گونه دریافتی نداشته‌اند. تا چه زمانی می‌شود بازیکن را با وعده و وعید و در مسابقات و تمرینات نگه داشت؟ هیچ‌کس به فکر تیم نیست و پورموسوی و بازیکنان همگونه همکاری با ما در این مدت و به خصوص یک ماه اخیر داشتند. با تمام صحبت‌های پورموسوی موافق هستم و واقعا از این شرایط خسته شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی تمرینات این تیم تعطیل است، گفت: تمرینات ما از فردا تعطیل است و باید واقعا مشخص شود چه زمانی قرار است مطالبات این بازیکنان پرداخت شود. نمی‌دانم چه زمانی مجددا تمرینات برگزار می‌شود و باید پیگیری کنیم تا مشخص شود چه اتفاقاتی قرار است بیفتد. تنها یک ماه به پایان مسابقات مانده و باید بازیکنان ما حق و حقوق خود را دریافت کنند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان با تمجید از استاندار خوزستان گفت: استاندار همه تلاش خود را برای حفط تیم انجام می‌دهد اما مگر مسئول این تیم استانداری است؟ مالکان این باشگاه در قبال این تیم مسئول هستند و تا به حال نیز استاندار ایثار و فداکاری داشته است. مسئولان بانک ملی و گروه ملی به هیچ عنوان گوششان به مشکلات ما بدهکار نیست و اگر تا امروز نیز ما سرپا مانده‌ایم به همت استاندار خوزستان بوده است.

پورکیانی با تایید اظهارات پورموسوی در خصوص تنها دریافت ۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال خوزستان اظهار داشت: بازیکنان ما غیر از این ۵ درصد هیچ دریافتی نداشته‌اند و  پورموسوی نیز یک ریال دریافت نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: بانک ملی توانمندی مالی دارد تا مشکلات ما را پرداخت کند اما ظاهرا متحد نمی‌شوند و دلشان نمی‌خواهد این اتفاق بیفتد./تسنیم