یوونتوس به قهرمانی نزدیک‌تر شد/ رم به تساوی خانگی بسنده کرد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در ادامه دیدارهای هفته سی‌ودوم سری A ایتالیا، امشب (شنبه) ۷ بازی برگزار شد که در مهمترین آنها یوونتوس صدر جدول با نتیجه ۲ بر صفر میزبانش پسکارا را شکست داد. گونسالو ایگواین هر ۲ گل این بازی را در دقایق ۲۳ و ۴۳ به ثمر رساند تا بانوی پیر […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در ادامه دیدارهای هفته سی‌ودوم سری A ایتالیا، امشب (شنبه) ۷ بازی برگزار شد که در مهمترین آنها یوونتوس صدر جدول با نتیجه ۲ بر صفر میزبانش پسکارا را شکست داد. گونسالو ایگواین هر ۲ گل این بازی را در دقایق ۲۳ و ۴۳ به ثمر رساند تا بانوی پیر ۸۰ امتیازی شود و به لطف توقف رم رده دومی، حاشیه امنیتش را در صدر جدول رده‌بندی سری A به ۸ امتیاز افزایش دهد.

جالوروسی که امشب میزبان آتالانتا بود برابر این تیم به تساوی یک بر یک رضایت داد و با ۷۲ امتیاز در رده دوم باقی ماند. گل‌های این بازی را کورتیچ در دقیقه ۲۲ برای آتالانتا و ژکو در دقیقه ۵۰ برای رم به ثمر رساندند.

نتایج سایر بازی‌های امشب سری A را در زیر مشاهده می‌کنید:

کالیاری ۴ – کیه‌‌وو صفر
فیورنتینا یک – امپولی ۲
جنوا ۲ – لاتزیو ۲
پالرمو صفر – بولونیا صفر
تورینو یک – کروتونه یک

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌دوم سری A، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب ساسولو میزبان سامپدوریا خواهد بود و در آخرین بازی این هفته نیز از ساعت ۲۳:۱۵ ناپولی در خانه به مصاف اودینزه می‌رود.

در جدول رده‌بندی سری A تیم‌‌های یوونتوس، رم و ناپولی به ترتیب با ۸۰، ۷۲ و ۶۷ امتیاز اول تا سوم هستند./تسنیم