چه بلایی بر سر نماینده فوتبال شهر جویبار آمده است / جویباری ها در محاصره دلالان بزرگ !

مازند اسپرت : این روز ها خبرهای خوشی از شهرستان جویبار به گوش نمیرسد ، گویا مسئولین ورزشی و سیاسی شهر جویبار در محاصره دلالان فوتبالی قرار گرفته اند . به گزارش مازند اسپرت ؛ وقتی مسئولین تیم فوتبال شهدای جویبار نماینده استان مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور از ادامه تیمداری منصرف شده بودند […]

33666مازند اسپرت : این روز ها خبرهای خوشی از شهرستان جویبار به گوش نمیرسد ، گویا مسئولین ورزشی و سیاسی شهر جویبار در محاصره دلالان فوتبالی قرار گرفته اند .

به گزارش مازند اسپرت ؛ وقتی مسئولین تیم فوتبال شهدای جویبار نماینده استان مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور از ادامه تیمداری منصرف شده بودند و قصد فروش این تیم را داشتند ، این موضوع زمینه ای شد تا پای دلالانی به استان مازندران و شهر جویبار باز شود .

تیم شهدای جویبار به دلیل اینکه پله پله از لیگ استان به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرده بود ، ارزش زیادی برای مردم و هوادارن جویباری دارد و تا حدودی موضوع فروش این تیم و حضور افرادی در اطراف این باشگاه با عنوان خریدار نگرانی های مردم شهر جویبار را به همراه داشت .

از بحث حضور میثم منیعی و عدم توافق با ایشان تا حضور چند دلال شناخته شده در استان و کشور و عدم توافق با اسپانسر های حاضر تا حدودی نگرانی های مردم شهر جویبار را بیش از پیش کرده است تا جایی که هواداران جویباری خواستار دخالت امام جمعه ورزش دوست شهر جویبار برای برطرف کردن این مشکلات شدند .

شنیده های ما حاکی از این است که گویا تیم شهدای جویبار که زیر نظر شهرداری جویبار فعالیت میکرد ، امسال به دلیل مشکلات مالی قصد تیم داری نداشت و به همین دلیل در اواخر خرداد ماه تیم شهدای جویبار با مبلغ ۴۰۰ میلیون به میثم منیعی واگذار شد .

شنیده شده ؛ میثم منیعی بازیکن سابق و منشوری استفلال تهران در جلسه ای که برای فروش این تیم برگزار شد ، قراردادی را تنظیم میکند مبنی بر اینکه ۵۰ میلیون تومان را ابتدای قرار داد پرداخت کند و ۵۰ ملیون دیگر را در تاریخ ۳۰ مرداد و ۱۰۰ میلیون را در برج ۹ و ۲۰۰ میلیون باقی مانده را در اردیبهشت ماه ۹۵ پرداخت کند .

اینطور که شنیده شده به دلیل عدم انجام تعهدات تیم به میثم منیعی واگذار نشد و بعد از میثم منیعی افرادی قصد خرید سهمیه باشگاه شهدای جویبار را داشتند که در این بین نا دلالان بزرگی به چشم میخورد !

اما آخرین خبرها از آخرین مشتری های  تیم شهدای جویبار اینگونه است که اسپانسر جدیدی از تهران آمده که حاضر است مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کند اما گویا مسئولین شورای شهر جویبار جواب قانع کننده ای به این اسپانسر نداده است و احتمال اینکه این اسپانسر هم فراری شود خیلی زیاد است .

در حالی که هفته آینده قرعه کشی لیگ دسته دوم فوتبال کشور برگزار خواهد شد و از مهرماه این لیگ آغاز خواهد شد صحبت ما با مسئولین ورزش دوست و نمایندگان این شهرستان این است که چرا میخواهید سهمیه تیمی را که روزهای شادی را برای مردم و هوادارن جویباری ایجاد کرده را به همین راحتی از این شهرستان دور کنید ؟ آیا هیچ حامی ای در این شهرستان وجود ندارد که تیم با ارزش شهدای جویبار که به نام شهدای این شهر ثبت شده است را به دست اشخاصی که هویت شناخته شده ای دارند بسپارند ؟ چرا مسئولین ورزشی و سیاسی شهرستان جویبار که پایتخت کشتی در ایران و حتی جهان است توانایی مدیریت و حفظ یک تیم فوتبال در لیگ کشور را ندارد ؟ مگر شادی و نشاط جوانان این شهرستان در برنامه های کاری مسئولین نیست ! چه برنامه ای بهتر از این موضوع که هر هفته بیش از ۲۰۰۰ نفر از مردم برای تشویق و تماشای بازی های تیم شهدای جویبار به زمین فوتبال مراجعه میکنند و تفریح سالم دارند !؟

حال باید ببینیم واکنش مسئولین ورزشی و سیاسی شهرستان جویبار و همچنین اعضای شورای شهر جویبار و شهردار محترم این شهرستان در خصوص اتفاقات عجیب غریب این باشگاه در آستانه مراسم قرعه کشی لیگ دسته دوم فوتبال کشور چه خواهد بود .

از مسئولین ورزشی و سیاسی شهرستان جویبار توقع داریم به درخواست هوادران و مردم ورزش دوست جویباری توجه کنند و این تیم را در این شهرستان حفظ کنند تا این تیم که به نام شهدای این شهرستان است به دست دلالان نیافتد !