آرای کمیته انضباطی برای راه آهن،سپیدرود، آلومینیوم و نفت اعلام شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دیدار تیم های سپید رود رشت و راه آهن در لیگ دسته اول با حاشیه ها و درگیری هایی همراه بود که کمیته انضباطی در خصوص این اتفاقات آرای خود را به شرح زیر صادر کرد. ۱- در این دیدار  از سوی تماشاگران تیم سپید رود رشت تخلفاتی مبنی بر […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دیدار تیم های سپید رود رشت و راه آهن در لیگ دسته اول با حاشیه ها و درگیری هایی همراه بود که کمیته انضباطی در خصوص این اتفاقات آرای خود را به شرح زیر صادر کرد.

۱- در این دیدار  از سوی تماشاگران تیم سپید رود رشت تخلفاتی مبنی بر انفجار ترقه در ابتدای بازی صورت گرفت. به همین خاطر سپیدرود به پرداخت ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

۲- آرش کیانیان سرپرست تیم راه آهن تهران نیز به دلیل اعتراض و هل دادن حریف که منجر به اخراجش شد، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم است.

۳- مهران جمشیدی از تیم راه آهن نیز به دلیل برخورد زننده با داور که منجر به اخراجش شد، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

۴- هادی تامینی، بازیکن تیم سپیدرود رشت که به دلیل هل دادن بازیکن حریف از داور بازی کارت زرد گرفت، با تذکر کمیته انضباطی مواجه شد.

همچنین در جریان دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان نیز تخلفاتی صورت گرفت که آرای کمیته انضباطی در خصوص این تخلفات نیز به شرح زیر صادر گردید.

۱- به دلیل انجام تخلفات از سوی تماشاگران منتسب به تیم آلومینیوم، این باشگاه به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

۲- تیم نفت مسجد سلیمان نیز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند./مهر