مربی سیاه‌جامگان: امروز تیم خطیبی پیروز شد

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: تیمی که امروز راه‌آهن را شکست داد، تیم رسول خطیبی بود. به گزارش مازند اسپرت:از تسنیم، عباس دهقانی در پایان دیدار سیاه‌جامگان و راه‌آهن تهران در جمع خبرنگاران گفت: این پیروزی بسیار باارزش و حاصل تمرینات خوبی بود که در چند روز اخیر زیر نظر کادرفنی انجام دادیم. تمریناتی که […]

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: تیمی که امروز راه‌آهن را شکست داد، تیم رسول خطیبی بود.

به گزارش مازند اسپرت:از تسنیم، عباس دهقانی در پایان دیدار سیاه‌جامگان و راه‌آهن تهران در جمع خبرنگاران گفت: این پیروزی بسیار باارزش و حاصل تمرینات خوبی بود که در چند روز اخیر زیر نظر کادرفنی انجام دادیم. تمریناتی که خیلی کمک کرد تا این نتیجه به دست بیاید. تیمی که امروز راه‌آهن را شکست داد در واقع تیم رسول خطیبی بود.

وی ادامه داد: خطیبی واقعا نفرات خیلی خوبی را دور هم جمع کرد و ما در ۳-۴ بازی گذشته هم شایسته کسب امتیاز بودیم. برای بازی با راه‌آهن حریف را به خوبی آنالیز کردیم و بردی که بدست آمد به عقیده من لطف امام رضا (ع) بود. ما سال پیش در روز ولادت جوادالائمه به لیگ برتر صعود کردیم. 

 

مربی تیم سیاه‌جامگان درباره پنالتی که داور به سود راه‌آهن گرفت، خاطرنشان کرد: در مورد مسائل داوری حرفی نزدم چرا که خود کارشناسان با دیدار چندباره فیلم بازی‌ها نظرات خود را اعلام می‌کنند، فقط لازم است این را بگویم در ۵ بازی گذشته ۴ پنالتی علیه تیم ما گرفته شد و این شرایط طوری شده که بازیکنان ما می‌ترسند در محوطه جریمه خودمان با بازیکنان حریف برخورد کنند. مطمئنا هیچ کس از ما از جمله سعید رمضانی از این مسئله راضی نیست و امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود. 

 

دهقانی با اشاره به آینده تیمش خاطرنشان کرد: تیم ما خوب بسته شده و در آینده به طور قطع روند روبه‌جلویی در پیش خواهد گرفت. در هر پست ۲-۳ بازیکن خوب جذب کردیم تا وقتی بازیکنی مصدوم یا محروم شد برای او جانشین داشته باشیم. 

 

وی افزود: امروز ۲ بازیکن ما عالی کار کردند، رضا عنایتی و محسن فروزان که به عقیده من دروازه‌بان تیم‌مان شایسته دعوت به تیم ملی بود. عدم دعوت او به تیم ملی ظلم در حق این بازیکن بوده است.