غیبت مربیان در نشست های خبری و بی تفاوتی سازمان لیگ فوتبال

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، به نظر می رسد باید بیشتر به قوانین و البته مخاطبان فوتبال احترام گذاشت. پیش از هفته بیست و پنجم در حالی که دیدارها در برخی بخش ها به اوج خود رسیده است، نعیم سعداوی و اکبر میثاقیان دستیارهای خود فریسات و اکبر محمدی را به کنفرانس خبری پیش […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، به نظر می رسد باید بیشتر به قوانین و البته مخاطبان فوتبال احترام گذاشت. پیش از هفته بیست و پنجم در حالی که دیدارها در برخی بخش ها به اوج خود رسیده است، نعیم سعداوی و اکبر میثاقیان دستیارهای خود فریسات و اکبر محمدی را به کنفرانس خبری پیش از بازی فرستادند و برانکو ایوانکوویچ و فراز کمالوند هر کدام به دلایلی در نشست های خبری شرکت نکردند، این در حالی است که کلا هشت دیدار برگزار می شود و نیامدن چهار مربی به نشست های خبری یعنی اینکه نیمی از بازی های این هفته نقص پیش از موعد داشته است.

برانکو در حالی ساعت بلیط پرواز را بهانه کرد تا در کنفرانس شرکت نکند  که باشگاه پرسپولیس باید به این موضوع هم در تهیه بلیط اهمیت بدهد، موضوع فراز کمالوند که باید در مقابل تراکتور سازی تیمش را کوچ کند هم اصلا مشخص و معلوم نیست و واژه « ناهماهنگی» که تا این لحظه عنوان شده به هیچ وجه برای توجیه کافی نیست.

علاوه بر اینکه این نشست ها قانون های بین المللی هستند و لازم الاجرا باید به جماعت خبرنگار و البته مردمی که منتظر این نشست ها و حرف های مربیان تیم های خود و رقیب هستند احترام گذاشت. سازمان لیگ برتر هم باید بهتر از این در این رابطه عمل کند و سفت و سخت ماجرای حضور مربیان در کنفرانس های خبری پیش و پس از بازی را تعقیب کند و در صورت لزوم جریمه های انضباطی را برای مربیان در نظر بگیرد.

فوتبال یک صنعت است که هزینه و نفرات خاص خود را دارد، از آگهی دهنده ها برای باشگاه ها و سازمان لیگ در استند ها و بنرهای پشت مربیان بگیرید تا برسید به خبرنگارهای هر استان که به سختی در تعطیلات نوروز خود را با همه تجهیزات بعضا گران قیمت به کنفرانس می رسانند و حتی بالاتر از آن تبلیغات و آگهی های تلویزیونی قبل از اخبار های ورزشی که برای همین موضوع برنامه ریزی شده اند.

نیامدن مربیان به کنفرانس های خبری در دنیای مدرن فوتبال بسیار تاثیر گذار است و شایسته است سازمان لیگ این موارد را کاملا پیگیری کند. شاید هم مربیان اصلا از قوانین مطلع نیستند و نمی دانند عدم حضور آنها جماعتی را سرکار می گذارد و محاسبات زیادی را به هم می ریزد./مهر