عبادی‌پور: سعی می‌کنیم در بازی دوم قهرمان شویم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده تیم والیبال بانک سرمایه در مورد پیروزی ۳ بر ۲ یارانش مقابل پیکان در بازی نخست لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی سختی بود ولی خوشبختانه توانستیم بعد از ۲ ست شکست به بازی برگردیم و برنده شویم. ملی پوش بانک سرمایه ادامه داد: ما […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده تیم والیبال بانک سرمایه در مورد پیروزی ۳ بر ۲ یارانش مقابل پیکان در بازی نخست لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی سختی بود ولی خوشبختانه توانستیم بعد از ۲ ست شکست به بازی برگردیم و برنده شویم.

ملی پوش بانک سرمایه ادامه داد: ما هر ساله در لیگ شاهد اتفاقات و حوادثی هستیم که در شرایط مسابقه پیش می‌آید ولی باید آنها را حداقل برسانیم. من در این بازی، اسپکی به زمین پیکان زدم که به شدت به سینه سعید معروف برخورد کرد. به نظر من هیچ عیبی ندارد که من از او عذرخواهی کنم. یک معذرت خواهی ساده کسی را کوچک نمی‌کند. اگر ما این گونه رفتارها را نهاینه کنیم، لیگ برتر ایران در جهان بیشتر به چشم خواهد آمد.

عبادی‌پور در مورد بازی دوم فینال گفت: همانطور که بازیکنان پیکان در بازی دوم خودشان را آب و آتش می‌زنند تا کار را به بازی سوم بکشانند، ما نیز تمام سعی خودمان را خواهیم کرد تا در همین بازی به عنوان قهرمانی برسیم.

بازی دوم فینال لیگ برتر والیبال بین دو تیم پیکان و بانک سرمایه، عصر یکشنبه در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد./تسنیم