دست‌نشان: هواداران انتظار داشتند زارع یک‌تنه همه کار بکند/ او و دیگر بازیکنان به خواست خود جدا شدند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ادر دست‌نشان در مورد خروج مازیار زارع، سید جلال رافخایی، امیرحسین فشنگچی، یحیی نجاریان و حسین کریمی از تیم خونه‌به‌خونه : متأسفانه نتوانستیم با این بازیکنان ادامه دهیم. یکی از آنها دائماً مصدوم بود، یکی از لحاظ بدنی اُفت کرده بود، یکی انتظار داشت همیشه بازی کند و دیگری از […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ادر دست‌نشان در مورد خروج مازیار زارع، سید جلال رافخایی، امیرحسین فشنگچی، یحیی نجاریان و حسین کریمی از تیم خونه‌به‌خونه : متأسفانه نتوانستیم با این بازیکنان ادامه دهیم. یکی از آنها دائماً مصدوم بود، یکی از لحاظ بدنی اُفت کرده بود، یکی انتظار داشت همیشه بازی کند و دیگری از اعتراض تماشاگران ناراحت بود. در مجموع این بازیکنان نمی‌توانستند عملکرد باکیفیتی از خود نشان دهند.

وی در ادامه افزود: این بازیکنان خودشان خواستار جدایی از باشگاه شدند و باشگاه هم با آنها تسویه حساب کرد. آنها خیلی بامعرفت بودند و بقیه مبلغ قراردادشان را نیز بخشیدند. بازیکنان فوق نمی‌توانستند آن‌طوری که باید، کنار ما باشند. در این صورت ما هم می‌توانیم تیم خود را جوان‌تر کنیم و بازیکنان امید جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل در خصوص جدایی سید جلال رافخایی با بیان اینکه شرایطی ایجاد شد که او را ناراحت کرده بود، تصریح کرد: رافخایی به ما گفت که دیگر انگیزه ندارم و کمک کنید تا بروم. تماشاگران به اعضای تیم اعتراض می‌کنند و حق هم دارند. ما در خط حمله نفرات زیادی داریم و بازی کمتری به او نیز می‌رسید.

دست‌نشان در مورد جدایی مازیار زارع با اشاره به اینکه با کمال تفاهم و دوستی از باشگاه جدا شد، خاطرنشان کرد: پس از اینکه مازیار در دیدار مقابل ایران‌جوان بوشهر از زمین مسابقه اخراج شد، خیلی عصبی شده بود. با هم صحبت کردیم و او به من گفت کمک کنید تا از خونه‌به‌خونه جدا شوم. چون مازیار زارع سابقه خوبی دارد، هواداران انتظار داشتند یک‌تنه همه کار بکند. زمانی که شرایط روحی او را دیدم، با جدایی‌اش موافقت کردم. همچنین تیم ما سه هافبک وسط به نام‌های پژمان نوری،‌ مازیار زارع و تقی‌زاده را دارد که به همین خاطر با جدایی زارع موافقت کردیم.

سرمربی خونه‌به‌خونه همچنین درباره احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: هیئت فوتبال استان مرکزی نامه‌ای فرستاده است مبنی بر اینکه باید هفت درصد از قراردادم با شهرداری اراک (قرارداد سال ۱۳۹۱) را بابت حق خروج از استان، به هیئت فوتبال این استان پرداخت کنم که می‌شود حدود ۱۷٫۵ میلیون. نمی‌دانم این قانون از چه زمانی به وجود آمده است؟ پیش‌تر این قانون تنها برای بازیکنان بود که اگر به لیگ دسته اول می‌رفتند، ۲٫۵ میلیون و اگر به خاطر تیم لیگ برتری از استان خارج می‌شدند، باید شش میلیون تومان حق خروج از استان پرداخت می‌کردند.

وی تصریح کرد: در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جلسه داشتیم و با آقای اسدی هم صحبت کردیم که زمانی که فهمید در حق ما اجحاف شده،‌ دستور پیگیری این موضوع را داد. با توجه به اطلاعات سازمان لیگ و کمیته انضباطی، این قانون سال ۹۱ برای مربیان وجود نداشت. با اعضای هیئت فوتبال استان مرکزی هم صحبت کردم. روز ۱۴ اسفند به ما نامه فرستادند و ۱۰ روز نیز به ما فرصت دادند. در این باره باید به آیین‌نامه انضباطی نقل‌وانتقالات رجوع کنیم.

وی ادامه داد: اگر بگویند باید این پول را بدهی، می‌دهم و اگر بگویند پرداخت نکن، پولی نمی‌دهم. گفتند اگر تا روز ۲۴ اسفند پول را ندهم، اجازه فعالیت ندارم. ۲۰ درصد قرارداد ما به خاطر مالیات باید به دارایی برود. هر فصل هم که قهرمان نمی‌شویم و باشگاه هم به خاطر عدم حسن کار،‌ ما را جریمه می‌کند. مگر چه چیزی برای ما می‌ماند؟/تسنیم