قلعه‌نویی و فرکی برای پرسپولیس و استقلال بازی کردند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در رقابت های نخست این هفته شاگردان امیر قلعه نویی برای کم کردن فاصله شان با صدر جدول میزبان سایپا بودند اما نتوانستند از پس این تیم بربیایند و دو امتیاز خانگی دیگر را از دست دادند تا کارشان برای جبران این امتیازات سخت شود. تراکتورسازی در حالی دو امتیاز […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در رقابت های نخست این هفته شاگردان امیر قلعه نویی برای کم کردن فاصله شان با صدر جدول میزبان سایپا بودند اما نتوانستند از پس این تیم بربیایند و دو امتیاز خانگی دیگر را از دست دادند تا کارشان برای جبران این امتیازات سخت شود.

تراکتورسازی در حالی دو امتیاز خانگی را از دست داد که این نتیجه به پرسپولیس کمک می کند تا در صورت برتری برابر نفت تهران فاصله اش را با جدی ترین تعقیب کننده اش به ۸ امتیاز برساند و در هفته های باقیمانده کار آسانتری برای قهرمانی داشته باشد.

اما بازی تراکتورسازی و سایپا که یک نبرد پربرخورد بود بیشتر از هر تیم دیگری برای استقلال خوب شد چرا که فرکی سه بازیکن تاثیرگذارش را برای این بازی از دست داد. حامد لک دروازه بان سایپا با اخطاری که گرفت از دیدار با استقلال محروم شد. اتفاقی که برای ابراهیم صادقی کاپیتان و محمدرضا خلعتبری مهاجم سایپا رخ داد و این دو هم از بازی با استقلال محروم شدند.

پیکان تهران که این فصل نتایج قابل قبولی کسب کرده و در کورس تیم هایی بود که قصد گرفتن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشتند، برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد تا از این کورس جا بماند و حالا باید برای ماندن در همین میانه های جدول بازی کند.

صبای قم هم که در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا کرده و با چند پیروزی موقتا از منطقه خطر دور شده است در ورزشگاه خانگی برابر فولاد خوزستان دو امتیاز از دست داد تا همچنان خطر سقوط را احساس کند و برای راحت شدن خیالش چشم به هفته های باقی مانده بدوزد.

صنعت نفت آبادان هم با برتری برابر پیکان تهران کمی به اوضاعش در انتهای جدول سروسامان داد و باید در هفته های باقی مانده همین فاصله امتیاز را حفظ کند تا ماندنش در لیگ برتر فصل آینده قطعی شود.

برنامه ادامه دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر به شرح زیر است:

* شنبه ۱۴ اسفند:
– استقلال خوزستان – ماشین سازی تبریز – ساعت ۱۶
– استقلال تهران – سیاه جامگان مشهد – ساعت ۱۷:۲۵

* یکشنبه ۱۵ اسفند
– نفت تهران – پرسپولیس تهران – ساعت ۱۷:۲۵
​- سپاهان اصفهان – ذوب آهن اصفهان – ساعت ۱۶ /مهر