تیم شهرداری گرگان در ثانیه های پایانی نتیجه را واگذار کرد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، از هفته دوم مرحله دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال عصر دوشنبه تیم های شهرداری گرگان و شیمیدر تهران در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی تیم تهرانی به پایان رسید. در این بازی نزدیک که تا ثانیه های پایانی مشخص […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، از هفته دوم مرحله دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال عصر دوشنبه تیم های شهرداری گرگان و شیمیدر تهران در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی تیم تهرانی به پایان رسید.

در این بازی نزدیک که تا ثانیه های پایانی مشخص نبود چه تیمی برنده بازی است، تیم شیمیدر با درخشش بازیکن امریکایی خود با نتیجه ۷۶ بر ۷۴ به پیروزی دست یافت و نخستین برد این مرحله را کسب کرد.

گرگانی ها در کوارترهای اول و دوم به ترتیب با امتیازهای ۱۹ بر ۱۷ و ۱۷ بر ۱۲ مغلوب شدند اما هرکوارتر نیمه دوم را به ترتیب با نتایج ۲۰ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ به سود خود رقم زدند. این نتیجه درحالی رقم خورد که تیم شهرداری تا سه ثانیه پایانی با یک امتیاز اختلاف از حریف پیش بود و در این لحظه پرتاب راه دور بازیکنان شیمیدر برتری را از آن تیم تهرانی کرد.

شاگردان محمدمهدی ایزدپناه با ترکیب ابتدایی محمد حسین پور، سعید محمدی، کرم احمدیان، مهدی مرادی نسب و محمد شاهسوند وارد زمین مسابقه شدند و شاگردان مصطفی هاشمی نیز با ترکیب ابتدایی امیر صدیقی، امیر امینی، ایمان زندی، پاویلاس کوکیناس و داکوان کوک پای به زمین گذاشتند.

کوک، گارد امریکایی تیم شیمیدر با کسب ۳۶ امتیاز و اثرگذاری ۳۱ موثرترین بازیکن میدان لقب گرفت. در تیم شهرداری نیز مهدی مرادی نسب با کسب ۱۵ امتیاز و اثرگذاری ۲۵ موثرترین بازیکن تیمش بود.

جعفر محمدپور به عنوان سرداور به همراه محمدرضا صالحیان و مصطفی شریعتی قضاوت و ورژ آبکاریان نظارت بازی را برعهده داشتند.

تیم شهرداری گرگان در مرحله دوم با تیم های پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد و شیمیدر تهران و شهرداری کاشان همگروه شده و در بازی نخست با قرعه استراحت مواجه بود. این تیم در هفته سوم جمعه این هفته در بندرامام به مصاف تیم صدرنشین پتروشیمی خواهد رفت./مهر