کاروان الاهلی امارات دوشنبه شب در ایران

  تیم فوتبال الاهلی امارات برای برگزاری دیدارش با نفت ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب وارد ایران می‌شود.     به گزارش “مازنداسپرت” کاروان تیم الاهلی امارات ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه دوشنبه و با پروازی اختصاصی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده و بعد از انجام امور مربوط […]

 

تیم فوتبال الاهلی امارات برای برگزاری دیدارش با نفت ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب وارد ایران می‌شود.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت” کاروان تیم الاهلی امارات ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه دوشنبه و با پروازی اختصاصی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده و بعد از انجام امور مربوط به ورود به کشور، در هتل اسپیناس تهران مستقر خواهد شد.

همچنین تنها تمرین آماده‌سازی این تیم پیش از رویارویی با نفت تهران بعداز ظهر سه‌شنبه در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیدار رفت تیم‌های فوتبال نفت ایران و الاهلی امارات از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹ چهارشنبه چهارم شهریورماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شده و دیدار برگشت دو تیم روز چهارشنبه ۲۵ شهریورماه به میزبانی تیم اماراتی انجام خواهد شد.

 

منبع:ورزش۳