پورقاز: گل هایم تقدیم به انزلی چی ها

مدافع دو گله ملوان در هفته چهارم لیگ برتر امیدوار است بتواند با ادامه روند رو به رشدش همچنان مورد اعتماد کارلوس کی روش قرار بگیرد.     عزت اله پورقاز، مدافع ملی پوش ملوان در دیدار با نفت تهران موفق شد دو گل تیمش را در تساوی سه بر سه به ثمر برساند و […]

مدافع دو گله ملوان در هفته چهارم لیگ برتر امیدوار است بتواند با ادامه روند رو به رشدش همچنان مورد اعتماد کارلوس کی روش قرار بگیرد.

 

 

عزت اله پورقاز، مدافع ملی پوش ملوان در دیدار با نفت تهران موفق شد دو گل تیمش را در تساوی سه بر سه به ثمر برساند و با این مساله کمک کند تا انزلی چی ها دست خالی از تهران باز نگردند. مدافع ملوانی ها درباره این دیدار به “مازنداسپرت“، گفت: بازی زیبایی بود و تساوی سه بر سه خودش موید همه چیز است. هر دو تیم تلاش زیادی داشتند تا این بازی را به سود خود به پایان برسانند و همین مساله باعث زیبایی و البته پرگل شدن آن شد.
وی ادامه داد: گل های دور از انتظاری که در این بازی دریافت کردیم باعث شد تا از هدف اصلی مان دور شویم و نتوانیم این دیدار را با برد به پایان برسانیم. اما تلاش تمام بازیکنان در این بازی باعث شد فارغ از تمام مشکلات با یک امتیاز از تهران و برابر تیم نفت که جزو مدعیان لیگ امسال نیز محسوب می شود خارج شویم.
پورقاز در رابطه با عملکرد خودش در این بازی گفت: خوشحالم که در این بازی دو گل به ثمر رساندم و امیدوارم با ادامه این روند بار دیگر به تیم ملی کشورم نیز دعوت شوم. از حمایت هواداران ملوان واقعا ممنونم و گل هایم را در این بازی خالصانه به آنها تقدیم می کنم و امیدوارم فصل خوبی در انتظار همه ی ما باشد.
وی ادامه داد: فصل گذشته و دیدار برابر نفت یکی از خاطرات بد فوتبالی ام بود و از ابتدای هفته گذشته تمرکز کرده بودم تا در این بازی، عملکرد فصل گذشته ام برابر این تیم را جبران کنم. خدا را شکر که موفق به انجام این مساله شدم و روز به روز برای بهتر شدن تلاش خواهم کرد.
منبع:ورزش۳