قسمت دروازه بان دوم استقلال در بازی‌های اصفهان

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، روزی که سید حسینی حسینی دروازه بان دوم استقلال قبل از بازی آبی‌های تهران و سپاهان به ترکیب ثابت این تیم رسید، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که در دومین بازی استقلال در اصفهان نیز نوبت بازی باز به حسینی برسد و البته اینبار از روی اجبار و نه […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، روزی که سید حسینی حسینی دروازه بان دوم استقلال قبل از بازی آبی‌های تهران و سپاهان به ترکیب ثابت این تیم رسید، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که در دومین بازی استقلال در اصفهان نیز نوبت بازی باز به حسینی برسد و البته اینبار از روی اجبار و نه با انتخاب سرمربی.

حسینی اولین بازی فصلش برای استقلال را در هفته اول انجام داد. جایی که رحمتی به دلیل محرومیت از فصل گذشته قادر به حضور برابر نفت تهران نبود و منصوریان به ناچار در آن بازی که با تساوی یک-یک به پایان رسید از این دروازه بان جوانش استفاده کند.

دومین استفاده منصوریان از حسینی اختیاری بود و این اتفاق در هفته پانزدهم برای دروازه بان دوم آبی پوشان افتاد. منصوریان در هفته پانزدهم و در یک بازی حساس مقابل سپاهان تصمیم به استفاده از این دروازه بان جوان تیمش گرفت و علیرغم این که او در این بازی یک گل دریافت کرد، اما عملکرد قابل قبولش باعث شد تا حضور در درون دروازه این تیم سه هفته تمدید شود.

حالا و با محرومیت مهدی رحمتی، یکبار دیگر نوبت حضور در دروازه آبی‌ها به حسینی رسید و دست بر قضا اینبار هم حسینی باید در اصفهان برای آبی‌ها به میدان برود.

تیم استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت ۱۵ در فولاد شهر مقابل ذوب آهن به میدان می‌رود. /مهر