جانشین یک دقیقه‌ای رحمتی «عقاب آسیا» شد!

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، اولین تمرین آبی‌پوشان پس از پیروزی برابر پرسپولیس در یک هوای برفی در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد. حدود ۲۰۰ هوادار در این تمرین حضور داشتند و استقبال خوبی از بازیکنان انجام دادند. هواداران جشن کوچکی را در کمپ ترتیب دادند و بازیکنان هم در این جشن سهیم بودند. […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، اولین تمرین آبی‌پوشان پس از پیروزی برابر پرسپولیس در یک هوای برفی در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد. حدود ۲۰۰ هوادار در این تمرین حضور داشتند و استقبال خوبی از بازیکنان انجام دادند. هواداران جشن کوچکی را در کمپ ترتیب دادند و بازیکنان هم در این جشن سهیم بودند.

* مجید حسینی که روز گذشته یک دقیقه به عنوان دروازه‌بان درون دروازه استقلال قرار گرفته بود، توسط هواداران و بازیکنان «عقاب آسیا» لقب گرفت.

* بازیکنانی که روز گذشته به طور کامل مقابل پرسپولیس به میدان رفته بودند، تمرین نکردند و بنا به دستور کادر فنی، به استخر و سونا رفتند.

* بازیکنان به هنگام خروج از کمپ، به میان هواداران رفته و ضمن تشکر از آنان به خاطر حمایتشان از تیم، با آنان عکس سلفی گرفتند.

* هرایر مگویان، روزبه چشمی و وریا غفوری غایبین تمرین امروز بودند.

* قبل از شروع تمرین، علیرضا منصوریان دقایقی با بازیکنانش صحبت کرد و ضمن تشکر از آنان بابت پیروزی برابر پرسپولیس، هشدار داد دچار غرور نشده و مقابل ذوب‌آهن نیز با ارائه یک بازی منطقی، سه امتیاز را کسب کنند.

* با توجه به اینکه سید مهدی رحمتی غایب دیدار برابر ذوب‌آهن خواهد بود، حسین حسینی زیر نظر بابازاده تمرینات ویژه‌ای را برگزار کرد.

* سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی، به مرور کارهای تاکتیکی و ترکیبی پرداختند و در پایان یک فوتبال درون‌تیمی را برگزار کردند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه بیست و هشتم بهمن ماه و از هفته بیست و دوم لیگ شانزدهم در ورزشگاه فولادشهر میهمان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود./مهر