شریفات: انصاری آقای گل لیگ می‌شود/ مسئولان به داد مردم خوزستان برسند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اسماعیل شریفات  درباره پیروزی فولاد خوزستان مقابل پدیده خراسان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، اظهار داشت: دو سه هفته‌ای بود که خوب بازی می‌کردیم، اما توپ‌های‌مان گل نمی‌شد. مقابل پدیده هم شایسته پیروزی بودیم و خدا را شکر می‌کنم به سه امتیاز رسیدیم. بازیکنان خوبی در نیم‌فصل دوم  به تیم […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اسماعیل شریفات  درباره پیروزی فولاد خوزستان مقابل پدیده خراسان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، اظهار داشت: دو سه هفته‌ای بود که خوب بازی می‌کردیم، اما توپ‌های‌مان گل نمی‌شد. مقابل پدیده هم شایسته پیروزی بودیم و خدا را شکر می‌کنم به سه امتیاز رسیدیم. بازیکنان خوبی در نیم‌فصل دوم  به تیم ما اضافه شده‌اند که می‌توانند به موفقیت تیم کمک کنند. فقط مصدومیت مهرداد طهماسبی باعث ناراحتی مجموعه فولاد است که امیدوارم هر چه زودتر بهبود پیدا کند و به تمرینات برگردد.

وی در مورد زدن گل برتری فولاد مقابل پدیده و خارج شدن تیمش از بحران، گفت: این گل حاصل تلاش همه بازیکنان تیم بود، اما قسمت این بود که به‌نام من ثبت شود. این گل را به همه هواداران فولاد خوزستان، به‌ویژه شادروان سجاد خادمی، هوادار جوان فولاد که بعد از بازی دور رفت مقابل پدیده در اتوبان جلوی ورزشگاه غدیر تصادف کرد و از دنیا رفت، تقدیم می‌کنم.

شریفات که زننده دیرترین گل تاریخ دربی‌های تهران محسوب می‌شود، در رابطه با دربی روز گذشته که استقلال پس از پنج سال موفق به شکست دادن پرسپولیس شد، اظهار داشت: بازی را به‌طور کامل ندیدم، اما در دقایقی که مسابقه را تماشا کردم، بازی خوب و جانداری بود که فکر می‌کنم رضایت تماشاگران را جلب کرد. نتیجه دربی باعث می‌شود که هیجان لیگ افزایش پیدا کند و در هفته‌های باقیمانده شاهد بازی‌های حساس‌تری باشیم. نتیجه دربی تنور لیگ برتر را داغ‌ کرد.

وی با اشاره به عدم گلزنی ساسان انصاری در هفت مسابقه متوالی و در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال می‌دهد انصاری آقای گل لیگ برتر شود، خاطرنشان کرد: انصاری بازیکن قابلی است که انگیزه بالایی برای کسب عنوان آقای گلی دارد. درست است که انصاری در چند بازی اخیر گل نزده، اما هنوز ۹ بازی دیگر مانده و با انگیزه‌ای که در ساسان سراغ دارم، مطمئنم که آقای گل لیگ برتر می‌شود. آقای گل شدن انصاری برای همه بازیکنان فولاد افتخار است، چون همگی در یک تیم بازی می‌کنیم.

شریفات در واکنش به انتقاداتی که مبنی بر تک‌روی ساسان انصاری و عدم همکاری این بازیکن با سایر بازیکنان فولاد در محوطه جریمه حریفان مطرح می‌شود، اظهار داشت: من با این انتقادات موافق نیستم و اعتقاد دارم اگر انصاری بعضی وقت‌ها اقدام به دریبل زدن می‌کند، به‌دلیل فشار مدافعان حریف است و این شرایط برای خودم هم پیش می‌آید. همه بازیکنان فولاد سعی می‌کنند در چارچوب کار تیمی وظایف خود را انجام دهند، ولی بعضی مواقع فشار بازی و بازیکنان تیم مقابل باعث می‌شود توپ را از دست بدهیم و این به معنای تک‌روی یک بازیکن نیست.

هافبک – مهاجم تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز بازی سختی دارد، گفت: مسابقه بسیار مهمی با گسترش فولاد داریم و اگر در این بازی به پیروزی برسیم، چند پله در جدول صعود می‌کنیم. از هواداران خوب فولاد که همیشه یاور این تیم هستند، درخواست می‌کنم روز پنجشنبه ما را تنها نگذارند. به آن‌ها حق می‌دهم که از نتایج نیم‌فصل دوم تیم فولاد راضی نباشند، اما در نهایت این تیم متعلق به هواداران است و حضور آن‌ها باعث قوت قلب بازیکنان و مربیان فولاد می‌شود. امیدوارم در بازی با گسترش نیز شاهد حضور پرشور فولادی‌ها در ورزشگاه غدیر باشیم.

اسماعیل شریفات در پایان تأکید کرد: اگر اجازه دهید می‌خواهم درباره موضوعی که به زندگی همه مردم خوزستان مربوط است، صحبت کنم. از روز جمعه که از مشهد به اهواز برگشته‌ایم، شرایط عجیبی را تحمل کرده‌ایم. گردوخاک که همیشه میهمان ماست، اما طی این دو روز آب‌وبرق خیلی از شهرهای خوزستان قطع شده بود و تلفن‌های همراه از کار افتاده بودند. دیشب هم تا چند دقیقه باران بارید، برق خیلی از مناطق قطع شد و مردم را دچار مشکل کرد. واقعاً این حق مردم خوزستان نیست که در چنین شرایطی زندگی کنند. امیدوارم مسئولان کشور توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشند و به فریاد مردم خوزستان برسند./تسنیم