استقلال خوزستان ، بی رحم در اهواز

شاگردان ویسی در اهواز هیچ امتیازی را از دست نداده است.   به گزارش “مازنداسپرت“، استقلال خوزستان بعد از باخت در هفته ی اول برابر سپاهان علی رغم بازی خوبش در سه بازی بعد در اهواز به میدان رفت.شاگردان ویسی راه گرفتن امتیاز در ورزشگاه غدیر را به خوبی بلدند. عبدالله ویسی که با جمعی […]

شاگردان ویسی در اهواز هیچ امتیازی را از دست نداده است.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، استقلال خوزستان بعد از باخت در هفته ی اول برابر سپاهان علی رغم بازی خوبش در سه بازی بعد در اهواز به میدان رفت.شاگردان ویسی راه گرفتن امتیاز در ورزشگاه غدیر را به خوبی بلدند.

عبدالله ویسی که با جمعی از جوانان لیگ یکی و نگه داشتن بازیکنان موثر فصل قبلش و البته اضافه کردن حکیم نصاری از سایپا و یک دروازه بان با کیفیت از برزیل، یک تیم جالب و متفاوت ساخته است ، در هفته ی دوم میزبان پرسپولیس برانکو بودند اما با پدیده شان بیت سعید توانستند تهران را شکست دهند.

آنها هفته ی بعد سرخ های اهواز را با دو گل سرخ پوش سابق شکست دادند.بیت سعید و جانفزا که از فولاد نوین بعد از به توافق نرسیدن با فولاد خوزستان به دیگر تیم اهواز استقلال خوزستان پیوستند با گل هایی که زدند از تیم سابقشان انتقام گرفتند.آنها دیروز و در سومین بازی متوالی خانگی خود میزبان تیم بدون شکست سایپا بودند اما بازهم با ارائه ی یک بازی منطقی توانستند با یک گل آنها را شکست دهند.

عبدالله ویسی که گفته بود امسال تیمش و البته خودش متحول می شوند توانسته ۹ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن را به دست بیاورد و یک تیم دوست داشتنی بسازد.استقلال خوزستان زین پس در لیگ برتر برای نگه داشتن خود در بالای جدول نیازمند هستند تا بازی منطقی و البته امتیاز آور خودشان را ادامه بدهند.

 

منبع:ورزش۳