محمدخانی : پرسپولیس تا تیم شدن کار دارد

  مهاجم تکنیکی و سرعتی پرسپولیس در دهه ۶۰ که یکی از اعضای کمیته فنی تیم های پایه پرسپولیس معتقد است پرسپولیسی ها تا تیم شدن کار زیادی دارند.           به گزارش ” مازنداسپرت ” ناصر محمدخانی که بازی تیم های پایه را از نزدیک دنبال می کند در ارتباط با […]

 

مهاجم تکنیکی و سرعتی پرسپولیس در دهه ۶۰ که یکی از اعضای کمیته فنی تیم های پایه پرسپولیس معتقد است پرسپولیسی ها تا تیم شدن کار زیادی دارند.

 

 

 

 

 

به گزارش ” مازنداسپرت ” ناصر محمدخانی که بازی تیم های پایه را از نزدیک دنبال می کند در ارتباط با نونهالان پرسپولیس گفت : این ها تا تیم شدن کار زیادی دارند. در بازی اول ۶ گل از پیکان خوردند و ۵-۶ گل هم نخوردند. وی افزود : این بچه ها به دلیل اینکه وقت کافی برای آماده سازی و تمرینات نداشته اند به همین دلیل هنوز کارهای ابتدایی مثل اوت انداختن را بلد نیستند. محمدخانی در ادامه با اشاره به ساعت برگزاری بازی ها گفت : در حالیکه این روزها هوای تهران ۴۵-۴۰ بالای صفر است ولی با اینحال برگزارکنندگان ، مسابقات فوتبال در رده نونهالان را در ساعات گرم روز برگزار می کنند که به هیج وجه مناسب بچه های ۱۴-۱۳ ساله نیست و برای سلامتی آنها مضر است. مربی اسبق پرسپولیس در پایان گریزی هم به بازی تیم بزرگسالان پرسپولیس کرده و گفت : متاسفانه پرسپولیس باز هم باخت و این باخت ها حقیقتاً برای طرفداران پرسپولیس دردآور است. پرسپولیس در برابر ذوب آهن چند موقعیت گل را از دست داد و در نهایت تن به باخت داد. این تیم هم در ساختار دفاعی در هم در بخش گل زنی مشکل دارد و اگر نتواند این مشکلات را مرتفع کند در هفته های آینده کارش سخت تر خواهد شد.

 

منبع:ورزش۳