رئیس‌جمهور درباره اتهامات برادرش با مفسدان اقتصادی شفاف‌سازی کند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اکبر ترکی نماینده مردم فریدن و فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی،  با اشاره به ارتباطات احتمالی حسین فریدون با برخی از مفسدان اقتصادی و بدهکاران کلان بانکی، اظهار داشت: فساد در میان مسئولان نظام به اعتماد عمومی مردم که سرمایه گرانبهایی است، آسیب می‌زند. […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اکبر ترکی نماینده مردم فریدن و فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی،  با اشاره به ارتباطات احتمالی حسین فریدون با برخی از مفسدان اقتصادی و بدهکاران کلان بانکی، اظهار داشت: فساد در میان مسئولان نظام به اعتماد عمومی مردم که سرمایه گرانبهایی است، آسیب می‌زند.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید در مورد اتهامات برادرش با مفسدان اقتصادی و بدهکاران بانکی روشنگری و شفاف‌سازی کند.

نماینده مردم فریدن و فریدون‌شهر در مجلس با تاکید بر اینکه با فساد در هر جریان سیاسی، طیف و دولتی که باشد، باید برخورد شود، گفت: برای تقویت اعتماد ملت به نظام، باید با فساد در هر جناح سیاسی برخورد قاطع و بدون ملاحظه صورت گیرد تا سبب آسودگی خاطر مردم شود.

ترکی با تاکید بر اینکه دستگاه قضا باید به این مسئله ورود کند، گفت: قوه قضائیه ضمن ورود به این موضوع باید تصمیم قاطعی گرفته و  آن را  اجرا  کند و قطعاً مردم نیز از قوه قضائیه مقتدر دفاع  می‌کنند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس با جدیت موضوعات مربوط با فساد اداری را دنبال می‌کنند، گفت: نمایندگان مجلس با حساسیت بحث فسادها را دنبال می‌کنند و فراکسیون‌هایی در زمینه مقابله با فساد در مجلس ایجاد شده است./تسنیم