مصطفی‌جوکار: می‌خواهم استراحت کنم

میثم مصطفی‌جوکار با کناره‌گیری از اردوی تیم ملی برای علیرضا کریمی و سایر ملی‌پوشان در بازی‌های جهانی لاس‌وگاس آرزوی موفقیت کرد.     به گزارش “مازنداسپرت” عضو تیم ملی پس از اعلام فهرست جدید تیم کشتی آزاد ایران برای برپایی مرحله جدید اردوی آماده‌سازی اظهار کرد: پس از صحبتی که با رسول خادم انجام دادم […]

میثم مصطفی‌جوکار با کناره‌گیری از اردوی تیم ملی برای علیرضا کریمی و سایر ملی‌پوشان در بازی‌های جهانی لاس‌وگاس آرزوی موفقیت کرد.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت” عضو تیم ملی پس از اعلام فهرست جدید تیم کشتی آزاد ایران برای برپایی مرحله جدید اردوی آماده‌سازی اظهار کرد: پس از صحبتی که با رسول خادم انجام دادم و مشخص شد که در ترکیب اعزامی به مسابقات جهانی جایی ندارم، با نظر شخصی خود تصمیم گرفتم در مرحله جدید اردوی تیم ملی شرکت نکنم.

 

مصطفی‌جوکار خاطرنشان کرد: اردوهای سختی را پشت سر گذاشته‌ام. همچنین مدت‌ها مصدوم بودم و می‌خواهم کمی استراحت کنم.

 

قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ تاکید کرد: قطع به یقین بعد از مسابقات جهانی ۲۰۱۵ خود را برای حضوری موفق در انتخابی تیم ملی آماده خواهم کرد. برای علیرضا کریمی و سایر ملی‌پوشان در بازی‌های جهانی آرزوی موفقیت کرده و امیدوارم بچه‌ها مدال‌های خوش رنگی در آمریکا کسب کنند.

 

منبع:ورزش۳

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش “رزش سه” و به نقل از ایسنا، عضو تیم ملی پس از اعلام فهرست جدید تیم کشتی آزاد ایران برای برپایی مرحله جدید اردوی آماده‌سازی اظهار کرد: پس از صحبتی که با رسول خادم انجام دادم و مشخص شد که در ترکیب اعزامی به مسابقات جهانی جایی ندارم، با نظر شخصی خود تصمیم گرفتم در مرحله جدید اردوی تیم ملی شرکت نکنم.

مصطفی‌جوکار خاطرنشان کرد: اردوهای سختی را پشت سر گذاشته‌ام. همچنین مدت‌ها مصدوم بودم و می‌خواهم کمی استراحت کنم.

قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ تاکید کرد: قطع به یقین بعد از مسابقات جهانی ۲۰۱۵ خود را برای حضوری موفق در انتخابی تیم ملی آماده خواهم کرد. برای علیرضا کریمی و سایر ملی‌پوشان در بازی‌های جهانی آرزوی موفقیت کرده و امیدوارم بچه‌ها مدال‌های خوش رنگی در آمریکا کسب کنند.رر