پیش بازی هفته ششم لیگ فوتسال

هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور فردا در حالی برگزار می شود که تأسیساتی ها به صدرنشینی می اندیشند و یاسین پیشرو امیدوار است سومین بردش پیاپی خود را در اهواز کسب کنند.   به گزارش “مازنداسپرت“، هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور فردا در حالی استارت خواهد خورد که فوتسال دوستان همانند همیشه انتظار […]

هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور فردا در حالی برگزار می شود که تأسیساتی ها به صدرنشینی می اندیشند و یاسین پیشرو امیدوار است سومین بردش پیاپی خود را در اهواز کسب کنند.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور فردا در حالی استارت خواهد خورد که فوتسال دوستان همانند همیشه انتظار هفته ای پرحاشیه و البته جذاب را می کشند.

حفاری اهواز – یاسین پیشرو قم؛ به دنبال فتح سومین سنگر

تغییر مدیریت به مذاق قمی ها خوش آمده و آنها در دو هفته اخیر با بردهای پرگل خود خط و نشان جدی برای مدعیان کشیده اند و گام بلندی برای نزدیک شدن به صدر جدول برداشته است. یاسین پیشرو این هفته به اهواز می رود تا برابر ملی حفاری صف آرایی کند.

شاگردان محسن حسن زاده در تیم حفاری در حالی برابر یاسین پیشرو صف آرایی می کنند که بعد از شکست هفته گذشته شان برابر منصوری، به پیروزی در این مسابقه احتیاج دارند. یاسین پیشرو نیز امیدوار است تیم های بالاتر از آنها در جدول رده بندی در هفته بد خود به سر ببرند و با پیروزی در این دیدار یک گام دیگر به صدر نزدیک شوند. آنها با ستاره های گلزن خود در اهواز به دنبال پیروزی شیرینی دیگری هستند و البته به نظر نمی رسد حفاری نیز به این راحتی برابر آنها دست ها را بالا ببرد.

شهروندساری – کاشی نیلو اصفهان؛ جدال زخم خورده ها

شهروندی ها که هفته گذشته بازی برده را با تساوی عوض کردند در حالی میزبان نماینده اصفهان هستند که سعی دارند هر طور شده با استفاده از امتیاز میزبانی برابر این تیم نتیجه بگیرند و به جایگاه خود در جدول بهبود ببخشند.

کاشی نیلو نیز هفته گذشته در حالی که تا نیمه اول توانسته بود به تساوی ۱ بر ۱ برابر تأسیسات برسد، در نیمه دوم با اخراج دروازه بانش ۶ گله شد و کسب امتیاز این هفته یکی از نیازهای اساسی این تیم است. کاشی نیلو این هفته در حالی میهمان شهروند است که به دلیل اخراج گلرش در هفته گذشته، او را در این مسابقه در اختیار ندارد.

نکته قابل توجه دیگر در ترکیب کاشی نیلو این است که حمید یوسفی، بازیکن باتجربه این تیم که در اواسط هفته به دلیل یک سری اتفاقات حاشیه ای از ترکیب تیم خط خورده بود و به نوعی اخراج شده بود حالا با وساطت هیئت مدیره به ترکیب تیم بازگشته و در این دیدار به میدان می رود.

تأسیسات دریایی تهران – فرش آرا مشهد؛ شمسایی و شاگردان مهارناپذیر باقی می مانند؟

فرش آرا قعرنشین این هفته در حالی به مصاف تأسیسات دریایی می رود که در این هفته با حواشی بسیاری دست و پنجه نرم کرد. برخی رسانه ها در طول هفته گذشته به عملکرد خانواده مرتضوی انتقاد داشتند و مدعی بودند وی با بهانه هایی مثل اشتباهات داوری، کم تجربگی و جوان بودن بازیکنانش عملکرد نه چندان مطلوبش را توجیه می کند.

وحید شمسایی، کاپیتان تیم تأسیسات نیز مصدومیت کوچکی در ناحیه زانو دارد و به نطر می رسد در این مسابقه زیاد به میدان نمی رود. تأسیسات به همان اندازه ای احتیاج به پیروزی در این مسابقه دارد که فرش آرا برای جدا شدن از آخر جدول احتیاج به ۳ امتیاز، از همین رو این موضوع، مصاف این دو تیم را جذاب تر می کند.

آذرخش هرمزگان – فردوسی مشهد؛ گرمای بندر مانع مشهدی ها

فردوسی که در هفته گذشته با پیروزی ۴ بر ۲ برابر گیتی پسند مدعی، توانست بهترین تیم لیگ در این هفته شود این هفته میهمان آذرخشی است که در هفته گذشته در دقایق پایانی توانست از یک شکست دیگر جلوگیری کند و به تساوی ۲ بر ۲ برابر شهروند ساری برسد.

فارغ از عملکرد تیم آذرخش مهمترین موضوع برای مشهدی ها، گرمای بندرعباس است که به آن عادت ندارند و همین مسئله نیز سبب شده که مشهدی ها بیش از عملکرد آذرخش از گرمای بندرعباس بترسند.

دبیری تبریز – میثاق تهران؛ دبیری به دنبال اعاده حیثیت

میثاقی ها که هفته گذشته در یک دیدار جنجالی و نزدیک توانستند برابر فرش آرا مشهد به پیروی برسند، این هفته میهمان دبیری در تبریز هستند.

دبیری تاکنون عملکرد خیلی درخشانی نداشته و برابر حریفان مهمش نتیجه قابل توجهی کسب نکرده می تواند خود را برابر میثاق صدرنشین ثابت کند.

گیتی پسند اصفهان – مس سونگون؛ شرایط سخت برای دو مربی

مهم ترین و حساس ترین مسابقه این هفته؛ جایی که گیتی پسند افت کرده در این فصل که به شدت نیز مورد انتقاد هوادارانش قرارگرفته، میزبان مس سونگون است. علی افضل که سابقه حضور در گیتی پسند را در کارنامه اش دارد مطمئنا چهره ویژه این دیدار خواهد بود و به دنبال اثبات خود به اصفهانی هاست. هرچند افضل طی روزهای گذشته بارها اعلام کرده که نه تنها این بازی برایش حساسیت خاصی ندارد بلکه دوست دارد یک بازی بدون حاشیه را پشت سر بگذارند.

در طرف مقابل نیز خوراکچی روی نیمکت گیتی پسند وضعیت خوبی ندارد و تماشاگران رغبت زیادی برای ادامه فعالیت او با این تیم ندارند. او البته امیدوار است با پیروزی برابر مس سونگون مدعی، شرایط را به سود خود بازگرداند و ویزای حضورش روی نیمکت را تمدید کند.

مقاومت البرز – شهید منصوری قرچک؛ اهداف متفاوت

منصوری قرچک در این هفته باید برابر مقاومت البرز بازی کند. مقاومت که هفته گذشته برابر مس ۴ بر ۱ شکست خورده است، در دیدارهای گذشته بارها ثابت کرده که برابر تیم های مدعی خوب بازی می کند و به نوعی اجازه نمی دهد برای آن ها حریف تمرینی باشد.

منصوری نیز برای پیوستن به جمع مدعیان باید در این مسابقه به پیروزی برسد و با دست پر از آن خارج شود.

 

منبع:ورزش۳