پهلوان خبر داد :میزبانی بابلسر از مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان تا برگزاری اولین جشنواره ورزشهای آبی

اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر خبر داد :بابلسر میزبان مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان وزارت ورزش و جوانان است.   به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابلسر ، سومین دوره مسابقات والیبال و فوتسال کارکنان وزارت ورزش و جوانان با حضور ۵۵۰ ورزشکار از ۲۴ بهمن لغایت ۸ اسفند به میزبانی […]

pahlavanاسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر خبر داد :بابلسر میزبان مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان وزارت ورزش و جوانان است.

 

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابلسر ، سومین دوره مسابقات والیبال و فوتسال کارکنان وزارت ورزش و جوانان با حضور ۵۵۰ ورزشکار از ۲۴ بهمن لغایت ۸ اسفند به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر برگزار خواهد شد. گفتنی است ۲۴ بهمن آغاز مسابقات والیبال و ۲ اسفند آغاز مسابقات فوتسال کارکنان وزارت ورزش و جوانان میباشد.

 

»برگزاری اولین جشنواره ورزشهای آبی شهرستان بابلسر«

همچنین در جلسه تخصصی ورزشهای آبی شهرستان که با حضور مهندس اسد فرماندار بابلسر در محل فرمانداری برگزار گردید رئیس اداره ورزش و جوانان از برگزاری اولین جشنواره ورزش های آبی شهرستان بابلسر در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد. به گفته اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر این جشنواره با مشارکت هیات های ورزشی انجمن های ورزشی ،قایقرانی، نجات غریق و شنا با هدف شناسایی استعدادهای ورزشی شهرستان در حوزه ورزشهای آبی و ساحلی و در رشته های ورزشی مختلف آبی همچون دراگون بوت، اسکی روی آب، جت اسکی، کایاک ، کانو، نجات غریق و شنا استخری به نمایش درآید.
پهلوان افزود ظرفیت ورزش های آبی و ساحلی شهرستان بسیار ممتاز بوده و با برگزاری این جشنواره ها سعی در استفاده از تمامی قابلیت ها و ظرفیت حوزه ساحلی و آبی داریم.

 

photo 2017 01 09 23 05 16